nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • hey iedereen,
    ben nieuw op het forum en wilde even foto van onze 964 posten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Ook van hieruit van harte welkom geheten op dit forum

[quote=”Pascal”:34wnxtqb]Heb lang geleden ook zo eentje gehad van 1991. Maar die van mij had (nog) geen airbag… Die van jou precies wel, of vergis ik me?
        Mooie wagen in ieder geval. Veel plezier ermee![/quote]

er zit inderdaad een airbag in
        als ik het goed voorheb zijn de airbag, cupvelgen en -spiegels vanaf 08/91 standaard

[quote=”mcklusky”:388snqrl]Welkom, mooie wagen, en hij staat geparkeerd bij een uitstekend mechanieker zie ik 😉 [/quote]

inderdaad, bij een hele hele goeie mechanieker (krijg ik nu de volgende keer korting Patrick? 😉 ) )

Heb lang geleden ook zo eentje gehad van 1991. Maar die van mij had (nog) geen airbag… Die van jou precies wel, of vergis ik me?
            Mooie wagen in ieder geval. Veel plezier ermee!

[quote=”4s”:304zhc99]
              ene ergens in limburg zeker[/quote]

Nope, idd een toffe pé uit het Antwerpse Zoersel.

Proficiat met de nieuwe aanwinst en vele zorgeloze (en vooral zonnige) kilometers 8)

[quote=”4s”:36zkug0t][quote=”mcklusky”:36zkug0t]Welkom, mooie wagen, en hij staat geparkeerd bij een uitstekend mechanieker zie ik 😉 [/quote]

ene ergens in limburg zeker[/quote]

Is een sympathieke Antwerpenaar in Zoersel 😉

4s

[quote=”mcklusky”:2dzhkdox]Welkom, mooie wagen, en hij staat geparkeerd bij een uitstekend mechanieker zie ik 😉 [/quote]

ene ergens in limburg zeker

mooie auto veel plezier ermee. 8)

Welkom, mooie wagen, en hij staat geparkeerd bij een uitstekend mechanieker zie ik 😉

WB

mooi!!!!!!!!!!veel plezier en veilige km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en pas op voor de flitskasten….. 8)

idd knappe wagen ❗
                          Welkom hier 😉

dank u wim en Setakira
                            het is overigens een 911 964 van 1991 met 138d kms met inox sportuitlaat maar met originele achtertste stuk, banden zijn 205 vooraan en 255 achter
                            heb net nieuwe originele matten erin laten leggen, verbreding achteraan, gekleurde schildjes op de cup velgen en het originele carrera2 logo.

welkom en gefeliciteert 😀

Wim

Welkom Chuck in de wereld van de echte mannen. 😉 [size=59:r0o7qxk1]die openrijden natuurlijk.[/size]
                                En veel plezier met de nieuwe aanwinst.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.