Nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Even voorstellen:

Ik ben Rogier, 40 jaar, uit Hasselt
    Auto’s momenteel: BMW M6 en Volvo S60(daily driver)

op zoek naar: 993 coupe SWB manueel voor RS projectje…

Indien nog meer vragen, just shoot…mailtje naar PB altijd welkom…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Welkom op het forum. Ga het projectje zeker volgen.

XXX

Welkom Rogier, veel succes met het Project :up:

welkom

welkom makker

Heel veel succes met de zoektocht en de verbouwing Roosenr.
              Zal ongetwijfeld iets moois gaan worden.

Het reviseren en tunen naar ongeveer 340pk is eigenlijk het eenvoudigste….motor gewoon binnendoen bij ervaren porsche revisie en tuningsbedrijf….of zelf blok uit elkaar halen en de nodige delen vervangen

Zijn kitjes te koop: http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/993-12-22/-/-/item/item_details/VID_8627788-VCD_61996550-gid_34-sort_4-display_50-item_FVD99310005/ENGINE_-_Tuning_-_Tuning_Kits_FVD99310005_Powerkit_993_-95_272HP___Level_4_-_340HP.html

Heb een geluk dat mijn broer een groot garagebedrijf heeft dus kan veel zelf doen…tunen zelf moet je best een testbank hebben met de juiste software…

S2

Welkom, en dat noem ik al een redelijk Project (met hoofdletter P) ipv een projectje 🙂

(Zeker als je de RS qua prestaties wil overtreffen)

hoi allen,

bedankt voor de verwelkoming. Ik zal zeker foto’s en dergelijk posten van mijn RS projectje. Bedoeling is M002 of M003 aero kit erop te plaatsen, alu kofferdeksel, recaro seats, 993 turbo remmen of beter, billstein regelbare ophanging,… 3.6 ombouwen naar 3.8 met minstens 300pk, liever zelfs tegen de 340 pk…

maw zo nauw mogelijk naar het origineel tewerken (RS of RS clubsport) maar dan met nog betere prestaties…

Welkom, veel plezier met zoeken.

welkom Glimburger zonder dikke kont 😆

[quote=”kleinekastenteufel” post=184509]Short Wheel Base[/quote]
                          Gij gelijk :respect2:
                          Klinkt ook logischer 😉
                          Alleen zit ‘t nu eenmaal anders in mijn hoofd en ga ik in de toekomst waarschijnlijk nog diezelfde fout maken, so, please bear with me :engeltje:

welkom op PFB :salut:
                            zodra je aan je project begint, graag foto’s plaatsen van de vorderingen. ik wil dat topic dan zeker volgen.

Short Wheel Base and Long Wheel Base. Small and Fat is iets anders. SWB 911 tot 1969, daarna allen LWB.

[quote=”Mushroom” post=184502]SWB is idd iets totaal anders.
                                Small Wheel Base bestond alleen bij de pré-impacts 💡
                                Omdat het kontgedrag nog erger was bij die zijn ze dan de LWB beginnen maken.[/quote]

Een gewone manueel geschakelde 993 carrera (non-S) wellicht beter dan 🙂

welkom, plezier met je zoektocht. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.