nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • dag iedereen op het forum

ik zit al een dag of 5 op het forum en er wordt gevraag om mij voor te stellen (wat ik normaal eerst had moeten doen)
    ik had de vraag gesteld betreft chassisnummer, waar ik trouwens een bruikbaar antwoord voor gekregen heb (bedankt daarvoor wim)
    ik ben 50 jaar en van Belgisch limburg en ben al een 5 tal jaar in het bezit van een porsche 911 3.2 .
    het eerste jaar heb ik er wel een 7.000 tal km mee gereden , het is wel een zalige auto met pit
    het 2 de jaar veel minder km, het laatste jaar enkel naar de keuring gereden, zonder opmerking.
    hij staat nu al een dik jaar stil wegens motorschade, ben nu op zoek naar een 964 , vandaar de vraag over het nummer.
    ik heb er 1 op het oog , moest de deal doorgaan post ik direct foto’s van de 964.

groeten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • welkom op het forum en je zal zeker je draai hier vinden, succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte

Ik dacht het al .
        Nu 7 en 9 x16 , daar ben ik jaloers op 😉

toen waren het nog 15 duim velgen
          nu liggen er 16 duim velgen onder , 7en 9 duim breed

welkom benny
            en succes met je zoektocht
            naar een leuke Porsche

Knap…!
              Zijn dat 15 of 16 duim velgen ?

foto van de zwarte 911 3.2 van 1985. zoals gevraagd.

PICT1771.jpg

Succes met je zoektocht naar een 964.

welkom.

XXX

Welkom Benny, succes met de zoektocht 🙂

T’is maar wat je zoekt in rijeigenschappen natuurlijk maar in de zin van het woord comfortabeler denk ik wel dat een 964 al een zeker upgrade is.
                        Wachtende op de straks eerste foto van je 964 mag je in tussen tijd al wel een paar foto’s van je 3.2 posten , die zijn we ook graag !

de porsche 3.2 staat niet te koop,
                          motorschade : hij heeft overmatig olieverbruik, daarom valt er 1 cilinder uit (bougie vettig)
                          het probleem zit hem volgens mij in de cilinderkoppen, maar een koprevisie is geen optie
                          omdat hij 255.000 km heeft en dat betekent volledige revisie, dat wordt ooit nog wel eens gedaan.
                          de carrosserie heeft ook een paar roestplekjes aan de voorvenster.
                          ik denk dat een 964 betere rijeigenschappen heeft dan een 3.2 ,

Welkom op het forum.

Welkom BB !
                              Is het dan de moeite niet meer om je 3.2 omdat je op zoek bent naar een 964 ?

Benny, staat je 3.2 dan te koop?

Wim

Welkom op het forum, en je hoeft mij niet te bedanken hoor, daar is een forum voor om info in te winnen.

Maar je 3.2 met motorschade, wat moet ik mij daar bij voorstellen !!
                                  En zeker als je er een 964 voor in de plaats zoek.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.