Nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Dag allemaal,

Ik ben Filip, uit Zoersel. Ben hier terechtgekomen via PETER Verbraeken.

Ik heb begin dit jaar een 924 turbo gevonden in een oude garage. Spijtig genoeg zat de originele motor er niet meer in, maar ondertussen heb ik er toch een op de kop weten te tikken. Hij ligt klaar om eens helemaal op te kuisen en te reviseren. Dus, goededag allemaal. Groeten Filip

Attachments:
    • image.jpg
    • image-2.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • weer eentje dat gered zal worden en dat apprecieren we zeker, welkom :applaus:

Aan allen, bedankt voor dit warme ontvangst hier. Dit is idd zo leuk hieraan, dat iedereen aanvaard word, of je nu met een f, g , boxter, transaxle of wat dan ook de baan opgaat, het hier gaat om de wagens en de fun.. Voor de liefhebbers en om in de trend van de wagen te blijven, een foto van de motor di. ik ergens heb buitengehaald. Idd evenveel werk als aan de auto zelf…

Attachments:
        • image-2-3.jpg
        • image-2-3-4.jpg
        • image-2-3-4-5.jpg

Hallo foost,

Ik moet nog wat foto’s nemen daarvan. Is een pacha interieur dus wel mooi, persoonlijk dan he, scheurtjes en dergelijke. Ik heb begrepen dat de mensen hier wel gek zijn van foto’s, dus zal dat is regelen. Persoonlijk hou ik ook wel van deze staat van een voertuig. Ieder zijn meug he…

Gr.

Welkom in deze leuke en gezellige familie

welkom
              en veel plezier met de mooie Porsche
              :drink:

Welkom, veel :driver: plezier met je aanwinst!

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom en hou ons zeker op de hoogte van de resto 😀

En weeral een P gered van de sloop, veel succes met dit werk van barmhartigheid. Nostalgiici zijn de laatste barrière tegen de wegwerpmaatschappij. Heb je ook foto’s van de “dans son jus” look van het interieur ? Waarlijk een Black Beauty om te koesteren.

Hallo Harley G.

Idd ik was daar even. Ja idd een projectje. Maar heb tijd he. Ga het rustig aan doen. Eerst verder technisch in orde en dan zien we of het idd de moeite is om hem helemaal te doen. Voordeel is dat onderaan ( behalve links vooraan) de bodem nog wel goed is. De rest is te doen he. Heb het voordeel dat mijn beste kameraad een carroserie bezit en dus kan ik wanneer ik maar wil er wat aan gaan doen of laten doen. We zien wel. Voorlopig moet ze rijden. Gr.

Ive

Welkom Filip.

Ik heb het gevoel dat dit een mooie P gaat worden. 🙂

Ik denk dat ik de 924 al beter gezien heb dan de eignaar…. Jij was op de eerste meeting in Antwerpen begin juli, is het niet?
                            Is inderdaad een “projectje” :coolness:

Dag PETER,

Ja eindelijk he. Drukke periode achter de rug, dus nu even wat tijd… Nu ik terug kan lopen, de zaak terug van de grond krijgen he… Dus veel werken, maar idd de transaxle heeft ook wat tlc nodig… Maar komt wel in orde. Zal vandeweek wel is wa foto’s posten van de barnfind Engine… Heb besloten dat ik hem toch maar helemaal ga reviseren voor ik hem erin gooi, nu ligt hij bloot….. Komt goed.

6 september, moet ik even checken, want in september ga ik altijd met de vriendenkring met de oldtimers op weekend. Nordschleife en dergelijke, maar als ik niet wegzen, kom ik graag af.

Gr. Filip

Dat gaan we doen he… Vandaag wa kilometerkosten gedaan, en dus weeral gesleuteld aan alles wat loshing en terug de baan op. Fun… Helemaal restaureren zal nog niet voor dadelijk zijn, hou momenteel wel van de ratlook…..

Dank u

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.