nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ben Geert Claes uit SInt-Job-in-‘t-Goor , 49 jaar en heb als beroep zelfstandig interimmanager maw. ga in bedrijven en maak deze weer gezond of dat is toch alleszins de bedoeling.
    Ben ondertussen sinds enkel jaren porsche fanaat. De eerste was een Cayenne S model 2006 waar ik heerlijk mee gereden heb als 2de eigenaar. Spijtig genoeg en met pijn in het hart vorige week verkocht.
    Vorig jaar heb ik nog een rode Porsche 944 S2 Cabrio gekocht met weinig km en in vrij goede staat. Heb nu al het gevoel dat ie nog niet zo snel zal weg zijn.
    Ik hoop hier alleszins toffe contacten te leggen en wie weet op tijd en stond ook wel eens een porsche event mee te pakken.
    In ieder geval eens van gedachten wisselen met echte fanaten lijkt me tof om te doen.

tot later
    Geert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Welgekomen

:engeltje: nee, hoor. Dat hij de 944 maar bij houdt. Ik vind dat de transaxles veel te weinig vertegenwoordigd zijn op bijeenkomsten….

welkom, ik ken anders wel iemand die je cabrio zo komt halen hé Harley 😀

Ha nog iemand van sint-job welkom bij de bende :happydance:

PDS

[quote=”S2ke” post=214442]uit de buurt? tof lekkeren bak trouwens[/quote]

Jep ik woon op de grens Wuustwezel/ Brasschaat, wijk Kleine Heide :up:

Welkom op het forum.

Welkom Geert op het forum. Je hebt daar blijkbaar al een mooie 944, maar nu je Cayenne weg is, is er misschien plaats voor een 9.. ? 😉

Dag Geert,

Welkom bij ons clubje 😀

Leuke job heb je, zie ik ook wel zitten, bedrijven gezond maken, is een gave! Je geeft zilver en je krijgt goud, heerlijk toch 😀

Grts,
                    Johan

Welkom op het Porsche forum :drink:

Beter hier uit de bocht dan op de weg met de P!
                        Enne wat mij betreft ben je hier ook niet uit de bocht gegaan, hoor!
                        :drink:

uit de buurt? tof lekkeren bak trouwens

PDS

Aha iemand uit de buurt :first:

Welkom :popcorn:

Hey,

Sorry dat ik wat snel door de bocht in dit forum kwam, hoop dat het is rechtgezet nu 😉

Welkom Geert!

welkom
                                  op dit leerzame en leuke Porsche forum
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.