Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Nu is het officieel!

vorige week zaterdag besteld:

Boxster 2.9i
    Carrarawit met zwart gespoten 18″ boxter S velgen en gekleurd logo
    zwart lederen interieur
    voorruit met grijze band
    PCM
    audio systeem
    bi-xenonlampen
    automatische airco
    audio interface
    bandenspanningscontrole
    windstop
    Park assist
    automatisch dimmende spiegels
    tapijtjes
    zonder logo
    En zoals in een eerde topic aangegeven de porscha tassenset die ontworpen is om ideaal in de koffer te passen.

Nu nog wachten tot eind juli – begin augustus en dan kunnen we beginnen genieten!

mvg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • photobucket is ook ok.

Magix of Imageshack werken perfect .

ik heb al een paar foto’s (wel al vliegen op de neus 🙂 welk online fotoalbum gebruik ik het best?

mvg

Rijdende foto’s mogen ook, gewoon even koppie buiten hangen 😉

Over een paar uurtjes zijn gaan we hem aan halen, foto’s volgen (wanneer we de tijd vinden om te stoppen met rijden 😈 )

mvg

Mooi, mooi, Wit -zwart combi, vind ik mooi (wit met gewone velgen ook 😉 ) maar dan wel op de oude of de nieuwe Porsches want de 993 in het wit… tja, dat is dan weer niet zo mijn ding, weet niet waarom.

In ieder geval proficiat en hou hem wit hé 😉

Ik zie dit draadje nu pas .
                  Ook van hieruit van harte geluk gewenst

Wim

[quote=”skremar”:16y6lkah]Met de 19″ en standaard ophaning vreesdde ik voor het comfort, en in combinatie met het PASM loopt de prijs snel op. PDK, sport chrono, PASM, het sperdiferentieel had ik ook heel graag gehad, maar dat zal voor een andere keer zijn. Ik heb trouwens het 2dehands hoekje ontdekt ivm velgen 😉

mvg[/quote]

Is precies het zelfde als onder een 3.2 of SC 17 tot 19 inch velgen leggen, is rijgedrag en comfort ver te zoeken. 💡

Gefeliciteerd nog met de auto.

voor de 3de augustus kon ik die niet afhalen aangezien we aan het bouwen zijn en nu eind juli verhuizen, nu wonen we in het midden van Brugge en zou de auto op straat moeten slapen, dat leek me niet zo aangewezen. Het nadeel hieraan is dat onze dealer deze en volgende week helemaal gesloten is wegens vakantie, daarom pas vanaf hij z’n deuren terug opend (en ook niet langer hoor 😀 )

mvg

Amaai, nog zo lang?
                        Ik zou niet meer kunnen wachten wetende dat hij daar in een garage staat…

Waarom duurt het nog zo lang??

Plumber

nog een aantal slapeloze nachten dus…… 8)

eindelijk weer een berichtje in dit topic, afgeopen woensdag is de auto aangekomen bij de dealer. Daar heb ik hem eventjes kunnen bewonderen en heb dan ook de papieren meegenomen naar huis om alles in orde te maken.
                            Het goede nieuws: maandag 10/08 om 14.00 uur staat de afhaling gepland!

mvg

Carrara wit met zwarte velgen? lijkt me de perfecte combinatie 🙂 )

Met de 19″ en standaard ophaning vreesdde ik voor het comfort, en in combinatie met het PASM loopt de prijs snel op. PDK, sport chrono, PASM, het sperdiferentieel had ik ook heel graag gehad, maar dat zal voor een andere keer zijn. Ik heb trouwens het 2dehands hoekje ontdekt ivm velgen 😉

mvg

Gefeliciteerd, dit gaat ongetwijfeld een prachtige boxster zijn ❗
                                  Mooie combo, een witte met zwarte velgen maar waarom heb je niet gekozen voor 19″ velgen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.