Nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Even voorstellen: ik ben Johan en woon in Kessel (bij Lier). Ik rij met een 996 Carrera 4S waarvan ik de 1e eigenaar ben. Ik heb die wagen in september 2003 gekocht. De wagen ziet er nog altijd stralend uit!

Mvg,
    Johan.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Welkom ! :applaus:
      Als je lid bent (of was) van 1 van die clubs moeten we elkaar al eens ontmoet hebben .

Bedankt iedereen voor de vele fijne reacties :drink:

Welkom.

Prachtige wagen!
            En welkom :up:

welkom, mooie 4s, op het forum hier houden ze zeker van big booty !!
              En dat je 12 jaar met de zelfde porsche rijdt is een dikke pluim. Dit wil zeggen dat je echt wel gehecht bent aan je 996.

Welkom, een mooie wagen! Goed te zien dat je deze auto zo goed onderhouden hebt!

Welkom op het Porsche forum :drink:

wat een beauty, met liefde behandeld precies :first:

Welkom ex-streekgenoot!

Veel plezier hier!

Dag Wim,

Bedankt en mijn excuses. Ik had dat inderdaad gelezen maar wist niet dat dit ook op toepassing was op antwoorden van je eigen topic. En mijn oorspronkelijk post stond vrijwel onmiddelijk online, vandaar dat het me nu verrastte.
                        Je zal waarschijnlijk gezien hebben dat ik mijn anwoord enkele keren trachtte te posten. Je mag die extra’s wissen (en mijn excuses voor het ongemak)

Mvg, Johan

Wim

@Johan, als je de forumregels even gelezen had kon je zien dat je eerste 3 posten goedgekeurd moeten worden door moderators.
                          Dit om hit en runners te weren.

En aangezien wij ook nog een normaal leven hebben, kan het soms even duren voor je post goedgekeurd wordt. 😉

Mooie Porsche trouwens. :up:

Hoi,

Bedankt voor alle reacties.

Mijn wagen is idd. sealgrey. En, idd: eindelijk op het forum na 12 jaar 🙂
                            Ik ben al wel lid geweest in enkele Porsche clubs (PCB, PCF, PCC en momenteel BPF)

In bijlage enkele foto’s. De belichting is niet altijd optimaal, maar er stond toen een felle zon.

Groeten, Johan.

P1060028_cr-2-3.JPG

P1060027_cr-2-3.JPG

P1060020-2-3.JPG

P1060018-2-3.JPG

Hoi,

Bedankt voor alle reacties.

Mijn wagen is idd. sealgrey. En, idd: eindelijk op het forum na 12 jaar 🙂
                              Ik ben al wel lid geweest in enkele Porsche clubs (PCB, PCF, PCC en momenteel BPF)

In bijlage enkele foto’s. De belichting is niet altijd optimaal, maar er stond toen een felle zon.

Groeten, Johan.

P1060028_cr-2.JPG

P1060027_cr-2.JPG

P1060020-2.JPG

P1060018-2.JPG

Hoi,

bedankt voor alle reacties.

De wagen is idd in Seal Grey. En, idd, na 12 jaar eindelijk op het forum 😀
                                Ik heb al wel in enkele Porsche clubs gezeten. (PCB, PCC, PCF en momenteel BPF)

Ik heb geprobeerd van in bijlage enkele foto’s mee te sturen, maar het wil niet lukken. 🙁
                                Ik heb probeerd om de foto’s in origineel formaat mee te sturen, maar dan bleef mijn antwoord gewoon in de browser openstaan nadat ik op ‘Toevoegen’ drukte.
                                Ik heb ook geprobeerd de foto’s te verkleinen naar max. 800 pixels breed, en dan verdween mijn antwoord gewoon, zonder dat het gepost werd? Bizar.

Groeten, Johan.

Hoi,

bedankt voor alle reacties.

In bijlage enkele foto’s. De belichting is niet altijd optimaal (er stond nogal een felle zon).
                                  De wagen is idd in Seal Grey. En, idd, na 12 jaar eindelijk op het forum 😀
                                  Ik heb al wel in enkele Porsche clubs gezeten. (PCB, PCC, PCF en momenteel BPF)

Groeten, Johan.

P1060028_cr.JPG

P1060027_cr.JPG

P1060020.JPG

P1060018.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.