- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 juli 2011 om 14:13
Dag beste porschisten!
Ik volg sinds enkele dagen jullie forum op en ben tot het besluit gekomen dat ik me beter inschrijf. Ik stel me dan ook meteen voor, aangezien dit op dit forum blijkbaar geapprecieerd wordt 😀 :
Ik ben Arnaud, 24-jarig ingenieur komende van en wonende in Leuven. Ik werk 8 maanden per jaar in het buitenland in de baggerwereld en de resterende 4 maanden (verlof) gebruik ik om alle hobby’s die ik niet kan doen in het buitenland, te beoefenen. En guess what: daar horen vooral motorgerelateerde hobbys bij (karting, F1 volgen, ….)
Mijn ervaring met Porsche? Er praktisch in geboren zijn… Mijn grootvader reed indertijd al met verschillende types (niet echt een idee welke juist) en mijn vader had al snel de microbe te pakken. Hij ging zelf van een 964 RS, via 993 4S, 993 RSR (ooit nog in Flat Six gestaan) en 996 tot huidige 997S en zelfs actief in de autosport (Prospeed competition in BelCar, tegenwoordig meer BTCS). Heb ooit als verjaardagscadeau een weekendje met een Cayman S gehad (fantastisch ding) en met de vorige 997S mogen rijden (geen woorden voor). Zelfs eens kunnen meerijden op Zolder met een GT3 cup! Ik moet jullie dus niet vertellen dat ik al genoeg heb gezien en meegemaakt ivm. Porsche. En mjah… Say no more: wie wilt er dan nog iets anders?
Ik heb nu zelf geen wagen, omdat ik een bedrijfswagen heb, maar heb al serieus nagedacht over allerlei types die ik zou kunnen kopen. Ik ben ook van mening dat het nu crisis is (veel mensen hebben geld nodig en verkopen noodgedwongen hun wagen) en het dus nu het moment is om te ‘investeren’ in een Porsche. Zelf ben ik altijd zot geweest van een 964, maar met de reputatie van ‘duurste Porsche qua onderhoud’ is mijn keuze toch naar een 930, of beter, een 911 SC gegaan (liefst Turbo Look 😉 ).
Enfin, we maken nog wel kennis, niet noodzakelijk in real life, maar alvast op dit forum, waar mijn hart zegt dat jullie me moeten overtuigen een P te kopen, maar mijn brein (= portefeuille) zegt dat jullie me moeten degouteren 🙂 Waarom is mijn passie niet voetbal ofzo… 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.