Nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben Jens, 28 jaar oud en afkomstig uit Evergem.
    Momenteel ben ik nog porsche loos maar hopelijk komt daar met tijd verandering in. In tussentijd hoop ik hier wat inspiratie en ervaringen op te kunnen doen!

Groetjes
    Jens

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • PM

[hide]welkom en succes !!![/hide]

Welkom! :up:

Welkom op het forum.

Welkom op dit forum .

welkom en veel plezier gewenst bij het vinden naar wat je zoekt.

Welkom hier

Welkom op het Porsche forum Jens. :drink:

Welkom Jens.
                    Alles hang af van hoeveel je wilt besteden.
                    Luchtgekoelde Porsches zijn meestal niet de goedkoopste.
                    Ook de jaren gaan dan een rol spelen.
                    Een watergekoelde 911 is ook een “echte” P
                    Suk6 met de zoektocht,!

Haha, nene met geen hoge snelheden bedoel ik gewoon dat ik geen 250 moet rijden om het snelheidsgevoel te hebben 😉
                      Ik zou zoizo voor een 911 model willen gaan. Een 911 sc bvb.
                      Aangezien ik nog nooit eerder met een van de oudere modellen porsche gereden heb weet ik natuurlijk niet echt hoe ze rijden..
                      De 993 vind ik dan persoonlijk het mooiste model (maar ook al rap een van de duurdere en nog geen oldtimer)

XXX

Welkom Jens.
                        Je hebt in ieder geval goede vooruitzichten, luchtgekoeld of anders een TA met luchtkoeling (frisse lucht ventilator)…

Post maar vragen en occasies die jij leuk vindt :popcorn:

Welkom Jens

Ik was ook richting TA aan het denken maar is niet luchtgekoeld… 🙂

Nen transaxle in feite :mrgreen:

Dankjewel allemaal!
                              Mijn voorkeur gaat zoizo naar de luchtgekoelde modellen.
                              Welk model ben ik nog niet zo zeer uit.
                              Ik zoek iets met een plezante rij ervaring zonder dat er de extreem hoge snelheden moeten bereikt worden 🙂

Welkom :up:

Dag Jens, welkom.
                                  Welk model heeft jouw voorkeur?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.