Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Dag allemaal,

ik kocht pas mijn eerste Porsche: een 964 Carrera 4 uit 1989 uit Nederland. Momenteel ben ik bezig met de import. Ben al bij de douane langs geweest. Vrijdag ochtend naar D’Ieteren voor het eenvormigheidsattest en ‘s namiddags naar de keuring.
    Ik hoop hier veel op te steken.

Groetjes,

Jefferson

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • [quote=”Jefferson” post=119147] Benieuwd hoe lang de platen op zich zullen laten wachten.[/quote]

Bij een Porsche altijd te lang :sarcastisch

ziezo, zonder opmerkingen door de keuring. :relaxman:
        De roze kaart gaat vandaag nog de deur uit. Benieuwd hoe lang de platen op zich zullen laten wachten.

[quote=”WES-RS” post=118796]Of met speciaal in Nederland aangevraagde export platen. 🙂 [/quote]

.. dan weet jij meer dan wij Ollanders :wtf:

In NL zijn alleen export platen te verkrijgen voor motor-voertuigen die op NL kenteken staan.
          Deze krijg je (dan) ook alleen als het betreffende motor-voertuig nog een geldige APK heeft en je het kentekenbewijs en alle delen van de auto papieren in levert.

[i]Geen geldige APK is geen export kenteken.
          Papieren en platen ingeleverd = geen eigenaar (dus goed oppassen t.a.v. diefstal etc).[/i]

In Duitsland kan je wel (online of bij het verkeersambt) een export kenteken aanvragen (op naam) voor welk motorvoertuig dan ook – en heb je geen TUV, APK of andere periodieke keuring nodig.

Benvenuti Jefferson,
            Proficiat met je prachtige bolide. Die staat super strak.
            Mooi, mooi, mooi.
            ciao,
            Luc

:applaus: :applaus: :applaus:

Welkom.
                Knappe P.
                Mooie kleurencombinatie.

[quote=”WES-RS” post=118796][quote=”Mikey” post=118715]
                  PS: je weet toch dat je enkel naar de tweedehandskeuring met de originele nrplaten, Z of ZZ platen[/quote]

Of met speciaal in Nederland aangevraagde export platen. 🙂

OT: Welkom hier! Knappe wagen en zoals al eerder gezegd, zéér knappe kleurencombo! :applaus:[/quote]

Hans Odijk heeft export platen en bijhorende verzekering geregeld. Zou daarmee inderdaad moeten gaan.

[quote=”Mikey” post=118715]
                    PS: je weet toch dat je enkel naar de tweedehandskeuring met de originele nrplaten, Z of ZZ platen[/quote]

Of met speciaal in Nederland aangevraagde export platen. 🙂

OT: Welkom hier! Knappe wagen en zoals al eerder gezegd, zéér knappe kleurencombo! :applaus:

Knappe wagen. Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee :driver:

knappe bak… precies een nieuwe :applaus:

welkom, nice ride, mooie combo.

[quote=”Jefferson” post=118702]Dag Bully,

Ik kocht deze wagen bij Witmer & Odijk. Ik ben daar schitterend ontvangen. Zeer correcte afhandeling.

Met vriendelijke groet,

Jefferson[/quote]Dat dacht ik al aan de foto van je avatar te zien. Mooie bak :coolness:

Welkom en veel plezier ermee.

Binnenkleur Mahogani Braun, very nice, komt me bekend voor. :lekker:

Das echt wel een van de allereerste, met nog maar één draaiknop in de middenconsole

Van harte welkom op dit forum en proficiat met de aankoop . :applaus:
                                  Wens je veel succes bij D’ieteren .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.