Nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Hallo forumleden

In het verleden ben ik bezitter geweest van een Porsche 914. Was volledig gerestaureerd, heeft veel zweet, tranen en vooral geld gekost en dan na een redelijk bod verkocht. Nu begint het terug te kriebelen en daarom terug aan het uitkijken naar een Porsche 924S. Is misschien niet de populairste uit de Porsche stal maar ik voel er wel iets voor. Daarom dat ik mij hier heb geregistreerd om zo wat informatie te kunnen vergaren.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • succes met je nieuwe project, ik ben alvast benieuwd naar de foto’s 🙂

welkom op het beste forum

Welkom Steri en veel plezier met de 924 en op het forum
          :salut:

Van harte welkom hier !

Bij de gewone 924 stoelen heb ik gezien dat het middenstuk van de zit niet verder uitsteekt dan de zijkanten ervan en ook iets minder kuip. Als ik mij toch niet vergis??

Het zal wel meevallen het scheuren (van de zetels). Als het werkelijk een zwak punt was, waren ze al gescheurd. 😉

Ik denk dat de zit hetzelfde is, enkel de rug is verschillend.

Blijkbaar zijn het turbo stoelen zoals op deze foto maar het zijn beige en met in het licht geborduurd de merknaam Porsche . Scheuren deze ook in de zit lijk de gewone zetels?
                    turbostoelen.jpg

[quote=”mcklusky” post=125121]Welkom Steri, er word wel vaker een sportzetel aan de chauffeurszijde geplaatst als optie, al vaak gezien bij 944 en 968 en bij de 924 Turbo en GT bij een 924S heb ik het nog niet gezien, heeft de wagen nog andere opties, zoals andere motorkap, turbogrill of spatbordverbreders ?[/quote]

Voor zo ver ik weet is die voor de rest gelijk een gewone S.

Succes met de aankoop en de werken! 😀

😀 welkom steri

Welkom Steri, er word wel vaker een sportzetel aan de chauffeurszijde geplaatst als optie, al vaak gezien bij 944 en 968 en bij de 924 Turbo en GT bij een 924S heb ik het nog niet gezien, heeft de wagen nog andere opties, zoals andere motorkap, turbogrill of spatbordverbreders ?

Na een kijkdag en online veiling, ben ik hoogste bieder van een 924S, en zou die donderdag in mijn garage staan. Het is een beetje een gok maar heeft zeker troeven. Staat lang stil, heeft weinig kilometers, gaaf interieur en gave carrosserie. Is ook compleet origineel.

Kan het zijn dat er 2 soorten zetel in de 924 werden geplaatst, in optie? Die erin staan zijn meer kuipzetel
                              Vooral de zit is niet zo afgeplat.

Welkom en veel succes :respekt:

Ga vooral op je gevoel af maar bedenk dat rijden zonder problemen leuker is dan sleutelen met een probleem.
                                  Een simpele keuring geeft enorm veel vertrouwen en bespaart kosten.
                                  Sukses met zoeken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.