Nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Bij deze stel ik me even voor op dit forum.
    Ik ben een jonge 20’er die langst deze weg ( porscheforum.be ) wil bijleren over het onderhoud en weetjes over de porsche.
    Mijn droom bestaat er in om ooit een eigenaar te zijn van een porsche Targa ( de oudere modellen ) maar heb nog niet genoeg kapitaal om deze te kunnen kopen / onderhouden.

Mijn kennis in het restaureren/ onderhouden is kwasie nihil.

Ik werk momenteel 6/7 om mijn droom te kunnen waarmaken.

Zouden jullie deze droom aanmoedigen of zeg je eerder dat het te laat is voor nog in het ‘ milieu ‘ te komen en dat de kosten te hoog zijn voor een middelklasser ?

Mvg
    Vrijders Jan

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Welgekomen :up:

als je echt voor iets gaat lukt het vroeg of laat, was ook al 45 als ik mijn boxstertje kon kopen, oud en voor vrouwen zoals ze zeggen maar trek er mij geen bal van aan, in de zomer het dakje naar beneden en in de winter de hard-top er op en dan maar rijden, niet veel maar genoeg om naar de volgende morgen te verlangen om in de wagen te kunnen springen ook al is het om naar het werk te rijden

Jan, welkom op het gezellige en informatieve forum.
          Als je nog zo jong bent en je bent al aan het sparen dan komt hij er vast en zeker op een keer.
          Ik kocht mijn eerste Porsche 964 toen ik 50 jaar was.
          Dus nog alle hoop dat ie er komt.

Welkom en veel leesrplezier

PB

Run Jan, RUN !

eens geproefd van je eerste Porsche, wel je enkel nog maar meer… :mrgreen:

Welkom Jan,

zou zeggen, je bent al goed bezig met werken dus vroeg of laat komt die *porsche er wel.

:drink:

Hoi Jan welkom op het forum ik hoop dat je jou droom kan waarmaken om een porsche te bezitten *porsche eens je de microbe te pakken hebt dan raak je er niet meer vanaf :driver:

Hallo Jan,
                    Benvenuti op dit leuke forum.
                    rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken,rondkijken,rondkijken,
                    rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken,
                    rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken,
                    rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken, rondkijken,
                    enz.
                    Enfin, je weet wel wat ik bedoel. Ooit vind je toch de P van je dromen.
                    Ciao,
                    Luc

welkom, en wat je vraagt betreft: wie kan voor een ander beslissen wat te duur is of niet ?(antwoord: je vrouw…blijkbaar)Het is inderdaad zo dat de kosten zeer aan het stijgen zijn, doch als dit evenredig betekent dat de restwaarde omhooggaat en blijft, zou het een betere investering dan je geld op een spaarboekje kunnen zijn! Dus… wie weet wordt je zoals ik: op de 30ste je eerste Porsche? 😀

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.