Nieuw lid!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid!

• Maker
    Discussie
  • Hey,

ik ben Gregory, volg al een tijdje stiekem dit forum met veel interesse.

Ik koop regelmatig wagens in de states voor klanten (meestal op bestelling).
    Soms kom ik wagens tegen zonder er direct iemand voor te hebben, vaak Porsches, soms wijfel ik om ze mee te pakken omdat ik niet alles weet van Porsche.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Het is niet de bedoeling om via dit forum wagens te verkopen.
      Eerder wel om extra info en jullie mening te weten.

gooi af en toe zo’n vondst met véél foto’s op dit forum? Ik denk wel dat er veel dit gaan appreciëren. Zeker als het over speciale modellen gaat.
        Om écht handel te drijven via het forum zal je wel rekening moeten houden met een aantal regels.

Welkom op het forum.
          Suk6 met de aan-en verkoop.
          Als je een mooie tegen komt, dan zelf kopen en gaan rijden.

Welcome,

Volgende keer misschien beter niet vermelden in de USA dat ge ne Belg bent 😉
            Kwestie dat ze de vraagprijs niet opdrijven omdat ze nog een een openstaande rekening hebben met de kleine Belgen.

Once again, welcome here,

Costa

of het moesten super koopjes zijn maar dan nog, iedereen zal hier eerst zelf de porsche willen inspecteren.

S2

Welkom hier!

Of je hier een afzetmarkt gaat vinden durf ik te betwijfelen, maar toch welkom 🙂

Welkom op het *porsche forum. :drink:
                  En breng de porschekes maar mee :happydance:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.