Nieuw lid boxster

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid boxster

• Maker
    Discussie

• Mispelon rudy
    Deelnemer

Hallo , mijn naam is rudy ik ben 61 jaar en heb mijn eerste porsche gekocht . Ik was mijn leven lang truckchauffeur en heb meerdere modellen zien passeren tijdens mijn ritten in binnen en buitenland . En altijd opgekeken naar die porscherijders maar het was gewoon een brug te ver voor mij . En nu eigenlijk door een vriend die zijn oldtimer wegdeed om een boxster te kopen , heb ik ook hetzelfde gedaan , oldtimer weg en boxster binnen . Ik moet immers niet meer wachten tot ik 70 jaar ben want dan kom ik er misschien niet uit . Het is een witte boxster ex USA geworden van 2005 met 165000 km met nog een beetje werk aan ( bluts , andere achterbumper , opkuisen ) . Heb al andere tellerplaten en zijpinkers gestoken en ben bezig klaar te zetten voor de keuring . Ik hoop er nog even van te kunnen genieten zolang de zomer nog duurt ! MvgRudy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Welkom op het Porsche forum.:drink:
        Geniet met volle teugen van de Boxster.:up:

Zalig wanneer je je droom eindelijk kan waarmaken ! Geniet met volle teugen !

Welkom Rudy,
            Als je een droom kan waarmaken, moet je dat onmiddellijk doen. Niet uitstellen.

Geniet nog van je Porsche :up:

gelukwensen met Je aankoop.
              Ik ben er bijna 70 geworden en heb ondertussen mijn 3 e Boxster – heb elke generatie gehad : blijft genieten …
              En dat in of uit geraken . dikke zever ..er zijn jonge dikkertjes die er niet in of uit kunnen dus wat zou het probleem zijn !!

XXX

Proficiat Rudy met de Boxter.
                Maar eerlijk gezegd geloof ik er geen kl… van zonder foto’s 😀 😀 😀

welkom!

welkom, je zal hier wel de nodige info krijgen voor je reparaties e.d
                    Proficiat met de aankoop,
                    Instappen is dan ook het enige probleem dat je hebt als je ouder bent, uitstappen ca va, maar alles daartussen is puur genieten, is het wel waard 🙂

Welkom en veel rijgenot gewenst, maaruh … als je er maar in komt … eruit komen is van latere zorg!:mrgreen:

Ive

Welkom bij de club en veel plezierige km gewenst 🙂

Goede keuze, nu genieten !

Proficiat en welkom! Veel plezier met het nieuwe speeltje!:up: :up: :up:

Proficiat met de boxster Rudy.
                              Hopelijk kan je er nog heel lang van genieten.

Welkom :up:

:up: Rudy

Welkom en veel rijgenot!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.