Nieuw lid dat maar gelijk gaat zeuren !!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid dat maar gelijk gaat zeuren !!!

• Maker
    Discussie
  • #drukbezettemods waarschijnlijk
    Ik was op zoek naar goede info om eindelijk over te gaan tot de aankoop van een 2de hands P.
    Ik ben intussen weer wat wijzer geworden en nog meer overtuigd van de drive tot aankoop.

Ik ben dus op zoek naar een 964, met de ‘nieuwe’ motor, niet deze van 1989, in cabrio en Carrera 4.

Vorige week een gezien in Geeraardsbergen, maar was een optie op, en werd uiteindelijk verkocht.

Ik hoop er voor de zomer eentje op de kop te tikken, en verlang nu al naar mooi weer.
    Ik zag daarstraks de verwijzing naar Calfornication. Was dat ook geen 964?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Wim

Welkom Bernard, en zie nu weten we tenminste iets van u en uw passie.

Niet dat ik beledigt was door je eerste post, maar zo kom je niet binnen als nieuw forumlid.
      Misschien ben ik nog van de oude stempel en wat aanpassing problemen met de nieuwe social media wereld. 😳

Verder veel plezier met de zoektocht narr je Porsche. :up:
      En cabrio…………………..je streelt mijn hart nu, want ben ik al heel mijn leven liefhebber van open rijden. 😉

Mijn excuses voor allen die ik op enige wijze beledigd zou hebben, en in het bijzonder Cabrio Wim. 2014 is met goede bedoelingen gestart en hier dus een rechtzetting…

Ik ben Bernard, afkomstig uit Kortrijk, nu woon ik in Mechelen.
        Ik ben van kinds af geen auto freak maar wordt dit met de jaren meer en meer, en nu er wat budget is, gaat de liefde in de richting van deze van jullie. Ik doe redelijk veel kilometers voor het werk en ben dus op zoek naar een ‘plezier’ wagen voor het weekend. De keuze is gevallen op een 964 in Cabrio, waarvan ik de lijn nog steeds de mooiste vind.
        Ik heb ook wat opzoekwerk gedaan en lees dat de eerste versie problemen hadden met de motor, en tevens niet zo mooi afgewerkt werden binnenin, vandaar de keuze voor een 1991 model. Ik ben er nog niet uit of ik hem onmiddellijk inschrijf of eerst volledig in orde zet en pas later begin te gebruiken. Ik ben in ieder geval nog niet gehaast (hoewel dat kan veranderen als er een mooie zomer aankomt).

Voila, hopelijk is dit beter dan de eerste post…

En ja, ik zal de juiste posts in de juiste categorie zetten.

XXX

Zeurende leden zijn ook in 2014 welkom hé.
          Originele 964 is toch leuker dan die Strosek plastiek…
          Blijven zoeken naar de juiste, succes 🙂

Welkom en met oudejaar vergeven we jou dit maar in 2014 👿 .

[quote=”SB” post=153456]Kent iemand deze wagen ?

volg dus goed de tips van de leden alvorens je zo’n Air-fix modelleke koopt…

S2

SB zet het even snel recht met een mooi voorstellingstopic en alles is je vergeven 🙂

Maar post aub geen foto’s meer van “Bob de bouwer” 964’s , daar kunnen we hier slecht tegen 😉

Ge moest u schaaaaaaamen “SB” 😆

Ik denk dat je meer vrije tijd hebt of 90% van de forumleden hier!

Die (brug) gepensioneerden permiteren zich te veel é????? ruzie

Wim

[quote=”SB” post=153444]#drukbezettemods waarschijnlijk[/quote]

Inderdaad druk bezette mods, en een opmerking die nergens op slaat. 💡

Als ge dan toch commentaar geeft op ons, mag ik je misschien ook even mededelen dat je voorstelling ook niks voorstelt.
                    Nog niet eens de moeite genomen om je naam te vermelden of uit welke streek je komt.
                    Maar wel gelijk om info vragen, en dat in het draadje stel je even voor. want daar hebben we andere draadjes voor om vragen te stellen.
                    Dus posten in de juiste categorie is ook moeilijk blijkbaar.

Maar dat tussen de vingers ziende, welkom…………… ❗ ❗

Er staan toch zware straffen op verkrachting dacht ik :think:

S2

Linkje naar de wagen op Autoscout

Die Strosek kit vind ik echt :bounce: , neen dank u

Kent iemand deze wagen ?

Begrijp ik maar al te goed, alvast bedankt. Hopelijk is de ‘ban’ er snel af 🙂

ja we zitten hier als mod ook niet constant hé, en de meesten onder ons vrijwel allemaal zijn zelfstandigen, en t is de drukste periode van het jaar voor velen dus… tja…

nu wel 😀 😀

S2

964 Cabrio 🙂

Welkom hier en veel succes met je zoektocht!

Wat bedoel je met niets gepost krijgen? Ik zie deze post toch?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.