Nieuw lid, even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid, even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Stijn Busschaert
    Deelnemer

Beste liefhebbers,

Ik ben een jonge (24) Belgische liefhebber van Porsche, doch nog niet mijn eigen P in bezit. De reden tot het aanmelden op dit forum is mijn grote interesse welke voortkomt uit mijn kindertijd… Via dit forum wil ik dan ook mijn kennis verruimen om een gestaafde beslissing te maken bij het aankopen van mijn eerste Porsche.

Mijn voorkeur gaat naar een wide-body 930 of 993, ik vind ze het mooist en luchtgekoelde porsches blijven mij toch wat meer bekoren qua techniek. De wagen zou een weekendwagen worden.

Naast liefhebberij van Porsche hou ik me verder bezig met mijn eigen zaak en een andere grote passie, horloges.

Ik kijk uit naar het leesgenot en hoop binnen enkele maanden – klein jaar tevens achter het stuur te mogen kruipen van mijn eigen Porsche.

Groeten,
      Stijn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • Welkom Stijn.
        Je moet veel het forum bezoeken dan kun je op iedere vraag antwoord krijgen.
        Je bent in een bevoorrechte positie op zo’n leeftijd een Porsche (willen) bezitten.
        Ik had toen een NSU 1000
        Op deze leeftijd kun je nog makkelijk 60 jaar een P berijden, goed vooruitzicht toch!!!

De eerste stappen, vandaag geleverd:

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/13/03/14/by3upe9e.jpg[/IMG]

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Dan houd ik zeker de bijeenkomsten in de gaten :). Wat me opvalt is dat ik toch niet zoveel foto’s zie? Of kijk ik op de verkeerde plaatsen op het forum?

Patrick ik wist dat je een ster was maar dat je nu zelf al een ster hebt gekregen ! :up: :applaus: :applaus: :applaus:

Bedankt .

PB

Zelfs Boxster eigenaars zijn welkom. :happydance: :relaxman: :happydance:

Iedereen is welkom, ongeacht wie je bent of wat je ook in je garage hebt staan. :drink:

Bedankt voor de aangename verwelkoming. Wanneer het zover komt om te gaan kijken spreek ik zeker iemand aan die meer ervaring heeft binnen de P wereld dan mezelf. Bedankt ivm Triumph 1, zal ik zeker eens bekijken.

Het moeilijke is nu kiezen tussen de 930 of 993, vandaar, eerst eens lezen en bijleren maar vooral ook genieten van die foto’s.

Zijn samenkomsten openbaar voor iedereen van het forum ook al staat er nog geen Porsche in de garage?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Welkom Stijn op het forum 993 altijd fun :driver: veel succes met jou zoektocht,ik zou toch gaan voor een Europese porsche die staat wat dichterbij :coolness: zodat je hem beter kan keuren en testrijden

Welkom! Inderdaad je eerst goed verdiepen in de modellen en geregeld de 2de hands sites of garagehouders afschuimen. Dit is trouwens ‘bijna’ even leuk als in een Porsche rondrijden!

Welkom Stijn, hoe meer je hier zal vertoeven, hoe meer je mischien nog zal veranderen van je gedachte 😉

waar wel meer interesse voor bestaat 🙂

XXX

Hey Stijn, ik lees in een andere toppic dat Triumph 1 overweegt om zijn mooie 993 binnen een jaartje weg te doen…
                            Is een zeer verzorgd beestje :relaxman:

Benvenuti Stein,
                              Vergeet niet dat de zoektocht naar je ideale Porsche ook héél plezierig is.
                              Misschien kun je de vraag stellen aan een forumlid (kenner/expert) om je eventuele droomwagen mee te gaan bezichtigen en beoordelen. Je zult versteld staan wat 2 ogen extra kunnen zien.
                              Ciao,
                              Luc

Welkom Stijn, je kan nog terug hé 😆
                                Een 993 is werkelijk een topper en bezit een 2S al 8 jaar een heerlijke auto :up:
                                Veel lees en kijk plezier en strax neem je plaats achter het stuur :driver:
                                Suc6

Van harte jonge liefhebber. Jij hebt een goed voornemen. Ik durfde daar nog niet van dromen op mijn 24e. Ben dan ook een laatbloeier.

Groet vanuit Salland ( NL)

Het virus heeft je goed te pakken ! :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.