Nieuw lid, even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid, even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Stijn Busschaert
    Deelnemer

Beste liefhebbers,

Ik ben een jonge (24) Belgische liefhebber van Porsche, doch nog niet mijn eigen P in bezit. De reden tot het aanmelden op dit forum is mijn grote interesse welke voortkomt uit mijn kindertijd… Via dit forum wil ik dan ook mijn kennis verruimen om een gestaafde beslissing te maken bij het aankopen van mijn eerste Porsche.

Mijn voorkeur gaat naar een wide-body 930 of 993, ik vind ze het mooist en luchtgekoelde porsches blijven mij toch wat meer bekoren qua techniek. De wagen zou een weekendwagen worden.

Naast liefhebberij van Porsche hou ik me verder bezig met mijn eigen zaak en een andere grote passie, horloges.

Ik kijk uit naar het leesgenot en hoop binnen enkele maanden – klein jaar tevens achter het stuur te mogen kruipen van mijn eigen Porsche.

Groeten,
      Stijn

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • Bedankt allen! Ondertussen 3 boeken gekocht om me nog meer te verdiepen… ‘t wordt geen makkelijke keuze… 🙂

Ik neem er rustig mijn tijd voor. De aankoop zie ik slechts binnen 10-12 maand :).

PT

Welgekomen :first: ! Alvast een hele mooie keuze. Persoonlijk zou ik voor de 993 kiezen.
          Succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte.

:salut: welkom!!!!!!!!

Welkom, mooie zoektocht gewenst en mooie passies heb je daar!
              Succes & geniet ervan!

Welkom :drink: en succes met je zoektocht !

welkom, ben benieuwd naar je zoektocht naar de ideale porsche voor je

Welkom Stijn, en de juiste komt er wel :up:

@ Egheuens: prachtig… 🙂 Wat ik me vaak afvraag is welk voordeel je haalt uit de imports, betreft dit voornamelijk het voordeel van een droge body (weersomstandigheden Californië vs. België) of zijn hier nog andere voordelen bij op te merken? Want ik kan mij inbeelden dat aankoop + import + btw + verscheping niet ver zit tov. een EU-wagen?

Vergis je niet, dit is een Europese wagen die destijds naar de US geëxporteerd werd en nu op de terugweg is. Dit is gewoon een wagen die je kan gaan bekijken en waar je eventueel een proefrit mee kan maken. Voordeel is dat deze handelaar nog heel wat andere prachtige P’s heeft staan en je met plezier wegwijs zal maken in deze wereld. Oordelen moet je altijd zelf doen, goed rondkijken, veel proberen is de boodschap. Succes

Van harte welkom Stijn ! :applaus:

Wat betreft je voorkeur van wagen een absoluut goede keuze .
                        Wagens waarop je niet meer gaat afschrijven maar die enkel gaan stijgen in waarde .
                        Hou ons op de hoogte ,

Wim

Welkom Stijn op het forum, en met de zoektocht naar de voor jou perfecte Porsche.

En pas op met Amerikanen, want als je denk dat die daar niet roesten. :bounce:

Als je bewijs hebt dat die altijd in Arizona of zo gereden heeft is het wat anders, maar ze vervoeren ze vanuit een ander Amerikaans klimaat naar daar om dan als z.g droog weer auto te verkopen. :think:

Van harte welkom hier op het forum .
                            24 jaar en al spreken over de aanschaf van een 930 of 993S .
                            Wow , ik kocht op die leeftijd toen een nieuwe corsa GSI .
                            Net iets anders dus .

Bedankt jongens!

Ik ben mij inderdaad bewust van het prijskaartje, ik volg de prijzen van de modellen reeds enige tijd op. Nu is het tijd om al het nodige te vergaren (informatie) en een lange zoektocht te beginnen. Dergelijke wagens zijn voor mij collectors items, vertroetelitems. Het meeste genot haal ik uit het feit om er zelf tevens wat aan te sleutelen, iets wat ik al doende heb aangeleerd.

@ Egheuens: prachtig… 🙂 Wat ik me vaak afvraag is welk voordeel je haalt uit de imports, betreft dit voornamelijk het voordeel van een droge body (weersomstandigheden Californië vs. België) of zijn hier nog andere voordelen bij op te merken? Want ik kan mij inbeelden dat aankoop + import + btw + verscheping niet ver zit tov. een EU-wagen?

In ieder geval, ik ben reeds aan het rondneuzen…

Beide modellen hebben een enorm charisma.

XXX

Hoi Stijn, goei keuze. De 993 is wel de fermste 😀
                                Succes met de zoektocht.

Welkom op dit forum Stijn,

Je zal zien dat je zeer veel kan opsteken op dit forum. En hier heb je alvast een teasertje 😉 . Mind you, dezen worden op dit forum ook wel “widowmaker” genoemd.

Eric

Welkom hier. Voor mij was de zoektocht naar mijn ideale Porsche een echt plezier. Ik hoop dat dit voor jou ook zo zal zijn ! Als je hard werkt in je eigen zaak, verdien je het natuurlijk om in het weekend te genieten in een schitterende wagen. Go for it !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.