Nieuw Lid, MaartenVR

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw Lid, MaartenVR

• Maker
    Discussie
  • Hallo forum leden,
    Bij deze een korte voorstelling. Ik ben Maarten en woon in het mooie Hamme, zogge om meer precies te zijn bekend van … euh ja de bollekescross en dat zal het zo wel ongeveer zijn 😉
    Mijn bouwjaar is 79 en ik hou me in het dagelijkse leven bezig met automatisatie voor een geweldige firma uit Temse. Verder steek ik mijn tijd vooral in 2 kids, veel fietsen en sleutelen. Mijn vrouw heeft als dd een Austin mini uit 89 dus daar is altijd wel wat werk aan. Ben al mijn hele leven gepassioneerd door alles op wielen. Ben eigenlijk een groot BMW fan maar een *porsche is uiteraard een andere categorie. Door de vriend vanmijn schoonma is die interesse da laatste jaren ook wel gegroeid. Dankzij hem heb ik al af en toe van het schitterende gevoel van *porsche :driver: kunnen proeven.
    Sinds kort zijn ik en mijn vrouw de trotse eigenaars van een 911 targa uit 85. Was eigenlijk een auto die ik heb gezocht samen met mijn schoonvader, want die auto was zijn droomwagen tijdens zijn midlife crisis maar hij heft die toen nooit gekocht. Vorig jaar dan wel maar hij heft er spijtig genoeg niet meer van kunnen genieten door ziekte ( :engeltje: ). Wij wouden graag dat de auto in de familie bleef en goed verzorgd werd dus hebben we besloten om deze dan zelf te houden.
    De P is afkomstig uit amerika en is in goede toestand, zowel machanisch als carosserie. Het is een rode met zwarte accenten en zwarte fuchs velgen. Normaal2 foto’s als het gelukt is… .
    Daarmee is het meeste gezegd vragen heb ik al maar das voor later.

Attachments:
    • IMG_8374.jpg
    • IMG_8380.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • ken

Welkom Maarten
      mooi *porsche en mooie intro

[quote=”terrum” post=155267]Proficiat met je mooie wagen, auto van de Papa zeker koesteren en in ere houden, dan ga je nog eens zoveel plezier beleven aan de wagen en toch wel zijn droom, Mooi

Ikzelf ben van Temse, vlak bij Hamme dus zullen we mekaar daar wel eens tegen het lijf lopen zeker

Bij welk bedrijf in Temse werk je , altijd leuk om weten
        Mij zul je het meeste spotten in de regio met een grijze T5 met ladders op, tot voor kort nog een witte T5 met ladders op(Ik ben glazenwasser :happydance: )

Grtz Geert[/quote]

Voor Reditech Engineering, op de zaat in Temse, maar zit momenteel bij Fluxys in Winksele dus ik kom maar af en toe in Temse momenteel, maar dat zal inde loop van het jaar weer dagelijks worden als het goed is.

welkom, mooie P en hou hem in ere *luv

Wim

Was ook als grap bedoeld Geert. :happydance:

Zijn in mijn ogen gewoon show makers 💡

Grapjas, ervaring zullen die wel hebben…., evenals de ene afloop na de andere, die gebruiken alleen hun inwasser en trekker maar de spons om de kaders en de randen waar de inwasser niet komt gebruiken ze niet, komt de inwasser der wel dan loopt het water der nadien direct af en kan je opnieuw beginnen, leuk is het wel maar goed is iets anders vrees ik :happydance:

Wim

Proficiat met je mooie wagen, auto van de Papa zeker koesteren en in ere houden, dan ga je nog eens zoveel plezier beleven aan de wagen en toch wel zijn droom, Mooi

Ikzelf ben van Temse, vlak bij Hamme dus zullen we mekaar daar wel eens tegen het lijf lopen zeker

Bij welk bedrijf in Temse werk je , altijd leuk om weten
                  Mij zul je het meeste spotten in de regio met een grijze T5 met ladders op, tot voor kort nog een witte T5 met ladders op(Ik ben glazenwasser :happydance: )

Grtz Geert

Das een mooi en eervol besluit Maarten, genoeg redenen om d’n P te koesteren, welkom! :driver:

Bloedmooi dat rood, welkom, en nog veel rijgenot :driver:

Wees welgekomen Maarten, mooie auto!

[quote=”koenc” post=155107]Hola, een dorpsgenoot!
                          Uit het gigantische Zogge dan nog :applaus:

ps. geef gerust een seintje mocht je me zien passeren (witte 997 GT3)

Succes met je mooie Porsche![/quote]

Heb je al verschillende malen zien en horen passeren 😉

Welkom op het *porsche forum. :drink:
                            Leuke Porsche :happydance:

Welkom, en weer een Targa erbij. :first: :first:

Welkom Maarten op het forum. Een mooie voorstelling. Hier zijn een heel aantal experts aanwezig die vele vragen zullen kunnen beantwoorden.
                                Alhoewel ik meer val voor de coupe-versie is het toch wel een mooie verzorgde wagen. Veel plezier ermee.

Hola, een dorpsgenoot!
                                  Uit het gigantische Zogge dan nog :applaus:

ps. geef gerust een seintje mocht je me zien passeren (witte 997 GT3)

Succes met je mooie Porsche!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.