Nieuw lid op dit forum. Goes by fuse

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid op dit forum. Goes by fuse

• Maker
    Discussie
  • Hallo forumers,

Ik had een berichtje geplaatst maar blijkbaar moet je eerst even hier iets schrijven, dus bij deze.

Ik ga onder de naam fuse ben 37 en woonachtig in a’pen stilaan komt de 40 in zicht dus tijd voor een
    Midlife crisis en mij een droomwagen aan te schaffen. 😀

Zoals ik al zei in mijn eerste berichtje ben ik al even aan het rondkijken, lezen, forums bezoeken etc.

Er zijn veel mooie wagen niet enkel porsche :respect2:

Een Ferrari 275 gtb 4 is de ultieme droomwagen maar dan zal ik eerst euromillions moeten winnen vrees ik.
    En zoals ik altijd van thuis meegekregen heb je kan maar zo ver springen dan je stok land is.
    Voor mijn budget en de looks die ik er voor krijg is een porsche 3.2 dus perfect.

Voor mij gaat het dus eerder over de look, uitstraling v/d wagen en niet zo zeer om de motorinhoud of snelheid.

Ik hoop dat dit al wat meer info is over mezelf en dat het slotje nu van mijn draadje kan

Bedankt voor alle reactie …..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Hi,

Tja, de ferrari 275 gtb 4 ….

De eerste E type kwam uit in 1961 en enzo noemde hem de mooiste auto ooit ( op dat moment )
      De 275 kwam uit in 1964 en eerlijk het is duidelijk te zien waar ferrari de snuit vandaan heeft (bijna copy paste)

Maar de lijnen aan de zijkanten en het poepje …. Het is gewoon vakmanschap.

Italianen zijn gewoon meesters in design, het alles in elkaar zetten is een andere zaak 😀

De 911 is gewoon even iconisch dan de e-type en de 275. Maar zo zijn er nog wel een paar.

[quote=”fuse” post=154712]

En zoals ik altijd van thuis meegekregen heb je kan maar zo ver springen dan je stok lang is.

[/quote]

[quote=”cabrio wim” post=154727]Soms moet je streng zijn Hans. :mrgreen:

Maar voorstellen als je ergens nieuw komt doe je gewoon uit beleefdheid, en dat is soms ver te zoeken in deze tijd.

[/quote]

Welkom, fuse.

Kijk, dat zijn nu allemaal lekker ouderwetse waarden, waar we warm van worden.
        :drink: (Hete koffie!)

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

XXX

Welkom Fuse, een Antwerpenaar erbij dat werd tijd tussen al dat geweld uit de omliggende parkings… 😈
            Laat je niet ompraten door die 964 liefhebbers hier hé 😀
            Als ‘t maar een P is :up:

@G-Man :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Welkom Fuse!

Ja Koen het is nog héél Fer Arie :mrgreen:
                Vind zelf de nieuwste een 458 of zoiets wel heel erg mooi :salut:

Lees ik daar Ferrari??? Burrps kjsssssshhhhh mijn duits bloed begint te stollen en te kolken. Het weze u vergeven : Porsche zei u nadien? Da s pas gesproken !!
                  Excellent choice 🙂 🙂
                  Good luck met je zoektocht en eens gevonden : we want pictures, veeel pictures !

Welkom hier en veel succes met je zoektocht :drink:

goeie vraag van S2!!! De prijzen zijn in hetzelfde vaarwater aan het komen (of zijn dit reeds)…

Welkom op het *porsche forum. :drink:
                        Succes met je zoektocht naar de geschikte Porsche…. :happydance:

S2

Welkom op dit leuke forum en veel succes in je zoektocht!

En waarom precies een 3.2 en bvb. geen 964 of een SC of zelfs een 993?

J

[quote=”fuse” post=154712]Hallo forumers,

Voor mij gaat het dus eerder over de look, uitstraling v/d wagen en niet zo zeer om de motorinhoud of snelheid.
                            ….[/quote]

Welkom.

Als je voor een 3.2 gaat, zal je spijtig genoeg de motorinhoud en de prestaties er moeten bijnemen…
                            Ik zag daar ook geweldig tegenop toen ik de mijne kocht… 😉

Wim

Soms moet je streng zijn Hans. :mrgreen:

Maar voorstellen als je ergens nieuw komt doe je gewoon uit beleefdheid, en dat is soms ver te zoeken in deze tijd.

Niet bedoeld voor Fuse, maar je hebt erbij die hier binnen komen met….Hey, en dan meestal om iets aan te bieden of te vragen en ze daarna nooit meer te horen. 💡

Dus eerste posten moeten nu eerst onze goedkeuring hebben om zo de hit en runners te weren. 😉

Nu terug on topic.

Zeker welkom :salut:
                                Vond Wim ook erg streng overkomen, zo ken ik hem niet 😳

Suc6 met je zoektocht

Wim

Welkom, en nu weten tenminste iets van iemand waar we info aan gaan geven. :up:

Niet zo zeer dat we benieuwd zijn, maar als Antwerpenaar zul je nu meer mensen uit je buurt leren kennen die een Porsche hebben.
                                  En soms is dat handig als er iemand in de buurt zit, als je eens een probleem hebt of iets wilt weten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.