Nieuw lid op zoek naar een Targa

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid op zoek naar een Targa

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik hoop binnenkort met foto’s te kunnen pronken op dit forum, maar voorlopig nog niet.
    Ik ben op zoek naar een G model 911 Targa. De oudere targa’s vind ik zeker ook mooi, maar vallen buiten budget.
    Heb ondertussen al veel gelezen en info verzameld. Ook al contact gehad met Leo De Rijck.
    Het is me duidelijk dat ik best een 3.2 zoek met een G50 versnellingsbak. Maar dat zijn vaak ook de duurdere.
    2.7 motoren zijn het minst betrouwbaar en duurste om te reviseren. Maar eenmaal goed gereviseerd, best ok.
    Een goed alternatief zijn de SC modellen met 3.0 motor en dan liefst een Europese vanaf 1981 met 201 of 204pk…
    Lijkt jullie deze info correct te zijn?
    Als er iemand één te koop weet staan, geef me zeker een seintje!
    Ik ben al meerdere wagens gaan bekijken en heb er ook al met enkele een testrit gedaan. Maar nog geen enkele die me overtuigde.
    Heb er nu één gezien die redelijk in orde is, maar spijtig genoeg niet de originele kleur heeft. Origineel is die besteld met een speciale kleur ‘gris métallisé – rèf Herbol 949’
    Ik schrik niet terug van een auto te demonteren en binnen te brengen bij een carrossier, maar ik vind niets terug over deze kleur.
    Heeft iemand een idee wat voor grijs dit zou kunnen zijn? Of wie me dit zou kunnen vertellen? Heb al mail gestuurd naar Porsche maar nog geen reactie.

Alvast bedankt!
    Geert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Ben gaan kijken. Mooie wagen en goede prijs. Zeker vergeleken met de andere die ik gezien heb. Er zit trouwens een kofferklep zonder spoiler bij in dezelfde kleur.
      Maar het was zeer kortdag allemaal aangezien de eigenaar naar het buitenland vertrekt. Wagen is gereserveerd tot terugkomst uit het buitenland (oktober). Dan Porsche inspectie en keuring.
      Lang wachten, maar dan spaar ik ondertussen verder 🙂
      Alvast bedankt voor de tips en hopelijk positief nieuws in oktober!

Bedankt, ik bel hem op!
        Mooie wagen op foto. Spoiler vind ik minder, maar dat kan je veranderen in de toekomst.

Zojuist bericht gekregen dat de Targa die op 2dehands stond terug te koop staat wegens afhaken koper.
          bj 1982 3.2l heeft ongeveer 170000km is matching en Belgische wagen origineel moos green kleur, geen boekje of historiek.

Prijs 52.000 euro licht bespreekbaar.
          Ik zal de man zijn tfnr via bericht laten weten.
          Succes.

[quote=”Bladerunner post=290481 userid=6408″]Lijkt mij interessant en de kans om die mottige spoiler er af te halen zonder extra kosten.

Als topicstarter dit nog volgt tenminste.

② porsche 911 3.2 — Porsche — 2dehands

Iets zegt mij dat deze niet lang te koop zal staan.
             [/quote]
            Leek interessant, maar advertentie is al weg

Heb met eigenaar van de blauwe Targa gebeld, vraagprijs is voor mij te hoog spijtig genoeg.

Ik zie nu ook dat het nummer afgeblokt is? Waarom?
                Hier nog eens 0470/13 81 15 en zijn naam is Jurgen.
                Ik zal het voor de zekerheid ook nog eens via een PB sturen.

Ik lees nog altijd mee hoor!
                  Ik heb een drukke job met soms lange uren, dus soms loop ik soms wat achter
                  Staat de blauwe targa nog te koop? Het gsm nummer is niet meer volledig.
                  Ik zie hier veel mooie targa’s voorbij komen. Echt prachtig!

Lijkt mij interessant en de kans om die mottige spoiler er af te halen zonder extra kosten.

Als topicstarter dit nog volgt tenminste.

② porsche 911 3.2 — Porsche — 2dehands

Iets zegt mij dat deze niet lang te koop zal staan.

[i]Vandaag gezien op Facebook groep “Porsche Te Koop”

Beautiful matching Numbers super Carrera. Completely restored in Germany three years ago (German registration) The work has been carried out:

– Completely painted inside and out.
                      – Interior completely reupholstered.
                      – Engine (matching) overhauled and clutch replaced.
                      – Stainless steel exhaust mounted.
                      – Original Fuchs wide set restored with new tyres.
                      – Targa roof has been restored including new targa rubbers.
                      – Brakes overhauled.

The odometer reading is 45,097.

German TUV (APK) inspection which is valid until 04-2014.

The car can be put on a Dutch registration free of charge or purchased with the German registration papers.

Very correct and neat car with nice options such as: electric windows and air conditioning.

Originally gray but sprayed in white which looks very fresh.

Can be viewed by appointment in Wateringen, the Netherlands.

54950 EUR 
                      “Jimmy Raymond”[/i]

Ik weet de prijs ook niet, ik wou gewoon de topicstarter even helpen naar zijn zoektocht. Voor mijn part mag je de aanbieding verwijderen. Hij reageert toch niet.

Onze vuistregels mbt te koop aangeboden wagens/onderdelen:

Plaatsen van een eigen “Te koop” advertentie:

– Geef een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van het artikel/wagen die u te koop aanbiedt.
                          – Advertenties met foto’s verkopen beter/sneller.
                          – Plaats wanneer van toepassing het onderdeelnummer
                          – Vermeld ALTIJD een vraagprijs
                          – Alleen Porsche gerelateerde advertenties
                          – Het is niet toegestaan illegale zaken aan te bieden
                          – Het is niet toegestaan om auto’s van derden en/of niet-Porscheforummers aan te bieden
                          – Advertenties met alleen links naar andere sites, zijn niet toegestaan en worden verwijderd
                          – Niet-particuliere advertenties zijn ongewenst op dit forum.

Zie je iets wat je interesseert laat het dan weten aan de verkoper, al dan niet via pm. Commentaar over/op een bepaald artikel/auto kan op vraag van de topicstarter verwijderd worden.

Heb je zelf iets (gelijkaardigs) te koop, start dan een nieuwe thread. Jouw waren aanbieden in een andere user zijn zoekertje is niet netjes en zal verwijderd worden door de moderators.

Als een artikel verkocht is geef dit dan -inclusief de link naar het topic- door aan één van de moderators of beheerders. Zo houden we het forum schoon en wordt de verkoper niet meer onnodig naar het reeds verkochte product gevraagd.

De topicstarter kan naar de eigenaar bellen als hij interesse heeft.

prijs ???

Deze is te koop, staat voorlopig nergens anders te koop dan hier. Ik ken de auto en de eigenaar niet persoonlijk maar de wagen zou in topconditie zijn.
                                3.2 Targa van 1984
                                0470/xx xx xx Jurgen

Zo’n prachtige Targa en dan dat stuur : njam !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.