Nieuw lid stelt zich voor!!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid stelt zich voor!!!

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal ik ben Rob en ik ben afkomstig uit de stille Kempen, ik heb me in februari een 944 s2 cabrio van 91 aangeschaft die ik nu stilletjes aan het afwerken ben (enkel kleine dingen want ik ken er nog geen bal van) zodat hij op zijn 25ste verjaardag terug op de weg kan.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • mooie wagen :hail:

vraag me niet hoe of ik dat zo zeker weet :engeltje:

944s2cab-2.jpg

Feli met de p, geniet ervan.

@floere
          ’: hoe heet dat 2 kleurig interieur van jouw s2? Heb je daar een code van ?

Welkom!!! Veel plezier met je P :driver:

Welkom, veel :driver: plezier met je aanwinst.

Reden genoeg om trots te zijn Floere, je s2 ziet er echt goed uit!!!

Welkom en geniet van het cabrioweer. :driver:

Welkom Rob, veel plezier met je aanwinst en hopelijk loopt ie snel weer de baan op :driver:

Welkom, nog een 944 erbij kan nooit geen kwaad he :happydance:

Hey Rob, uit de stille kempen, daar bij die molen opde purperen hei… en vooral ne 944 s2 CABRIO erbij! De streek wordt er alleen maar schoner door!

Veel succes met je aan winst!! :first:

welkom, en nu lekker genieten nog van die zon :up:

Welkom Rob en gefeliciteerd met je aankoop :applaus:

welkom
                              en veel plezier met de Porsche
                              :drink:

XXX

Welkom Rob, de 944 zit in de lift :respect2:

@peter vdl, wel zijn hier de laatste stukjes van de badkamer verbouwing aan het uitvoeren.
                                  kom kortelings eens langs met de nieuwe aanwinst! beloofd!
                                  Floere.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.