- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 januari 2023 om 02:34
Hallo,
Ik hoop binnenkort met foto’s te kunnen pronken op dit forum, maar voorlopig nog niet.
Ik ben op zoek naar een G model 911 Targa. De oudere targa’s vind ik zeker ook mooi, maar vallen buiten budget.
Heb ondertussen al veel gelezen en info verzameld. Ook al contact gehad met Leo De Rijck.
Het is me duidelijk dat ik best een 3.2 zoek met een G50 versnellingsbak. Maar dat zijn vaak ook de duurdere.
2.7 motoren zijn het minst betrouwbaar en duurste om te reviseren. Maar eenmaal goed gereviseerd, best ok.
Een goed alternatief zijn de SC modellen met 3.0 motor en dan liefst een Europese vanaf 1981 met 201 of 204pk…
Lijkt jullie deze info correct te zijn?
Als er iemand één te koop weet staan, geef me zeker een seintje!
Ik ben al meerdere wagens gaan bekijken en heb er ook al met enkele een testrit gedaan. Maar nog geen enkele die me overtuigde.
Heb er nu één gezien die redelijk in orde is, maar spijtig genoeg niet de originele kleur heeft. Origineel is die besteld met een speciale kleur ‘gris métallisé – rèf Herbol 949’
Ik schrik niet terug van een auto te demonteren en binnen te brengen bij een carrossier, maar ik vind niets terug over deze kleur.
Heeft iemand een idee wat voor grijs dit zou kunnen zijn? Of wie me dit zou kunnen vertellen? Heb al mail gestuurd naar Porsche maar nog geen reactie.Alvast bedankt!
Geert
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.