nieuw lid uit NL limburg

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw lid uit NL limburg

• Maker
    Discussie
  • Goedenavond, Mag ik mij eerst even voorstellen
    Ik ben Rene Boonstra en woon in Nederland (zuid Limburg bij Maastricht).
    Ik ben al meer dan 10 jaar fervent Porsche fan.
    Heb eerder een 964 en 993 gehad.
    Ik orienteer mij al geruime tijd op de markt voor het kopen van mijn volgende 911.

Ik kwam de 911 targa van Drip op dit forum tegen. Ik zag hem ook op Autoscout.
    Als een wagen in het verleden in Nederland is geweest en dus in NL geregistreerd is geweest, dan kun je het kentekennummer van toen terug krijgen.
    Het feit dat hij met zijn kenteken uit die periode zou kunnen terugkrijgen zou voor mijn in ieder geval reden zijn interesse in de wagen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Proficiat René en welkom hier! Blijf die klassieker verzorgen.

Gecondoleert Peter… er is wel 1 voordeel, misschien krijg ik nu de voorkant van die Targa is ne keer te zien 🙂 misschien…

Proficiat!

Nadat ik de bevestiging van RDW Nederland had gekregen dat de wagen het originele kenteken terug kon krijgen, heb ik met Peter contact opgenomen.
          Na onze afspraak en een proefrit was ik meteen verkocht.
          Een fantastische wagen met een erg mooie look en een hoog retro gehalte. Afgelopen woensdag heeft de wagen een uitgebreide technische keuring ondergaan bij mijn vaste Porsche garage Speedservice in Sittard.
          Als Olav van Speedservice zegt dat de wagen goed is, dan mag je dat zeker aannemen.Op een paar kleine opmerkingen na kwam de wagen goed door zijn keuring
          Ik mag dus stellen dat de wagen inderdaad nog erg gezond is, ondanks zijn leeftijd en km stand.
          Daarnaast ziet hij er optisch nog heel goed uit.Dus alles wat Peter hier over zijn wagen heeft gepost is met veel liefde voor de auto gebeurd.
          Dit ook getuige twee dikke mappen met uitgebreid gedocumenteerde historie !
          Nu even wachten op de RDW keuring, nieuwe banden eronder en wat kleine zaken die wat aandacht nodig hebben.. en dan dak eraf en genieten…
          En zeker kom ik graag eens naar een meeting als die georganiseerd wordt. 

Peter, proficiat met de verkoop. Laat ons niet te lang te wachten met de aankondiging van de te verwachten P.
            René, proficiat met de aankoop en ik wens je veel veilige kms rijplezier toe.

F

Al goed dat’ie terug naar een liefhebber gaat  

proficiat René en gecondoleerd Peter

Beide proficiat!! 

Proficiat voor zowel Peter als Rene met de verkoop en aankoop .
                    Weer tijd om iets anders zeker ,Groetjes jacques

XXX

Na een technische keuring bij Speedservice in Sittard – ferme garage en een pak kennis van de luchtgekoelde, moeten jullie maar eens googlen – zijn we overeengekomen.
                      Vandaag heb ik met een dubbel gevoel mijn nummerplaten er af gehaald en met een bloedend hart afscheid genomen.
                      Pleister op de wonde is dat René een echte Porsche liefhebber is en de wagen goed zal verzorgen.
                      Ik wens René via deze nogmaals veel veilige kilometers en fantastisch rijplezier met de Targa.

De vraag gaat toch komen, dus ja er komt terug een Porsche.
                      Wat het zal zijn, nog ff geduld.

Welkom René  
                        Hopelijk lukt de deal en kunnen we U en deze 911 eens in real life ontmoeten op een forum meeting van zodra de omstandigheden het toelaten.

welkom en er zit voor beiden een leuke deal in, zonder twijfel!

welkom hier! Veel succes bij de aankoop 

Welkom op het forum

Welkom Rene!

De 911 van Drip blaakt van gezondheid, dat kan ik beamen 

XXX

Hallo René.
                                  Inderdaad er is een oud Nederlands kenteken traceerbaar. Ik heb daar de documenten van, zowel van RDW als van een taxatie.

Mijn 11je heeft me al 4x naar het buitenland gebracht zonder problemen, als je een gebroken hulpveer van de koppeling even niet mee telt. 

Vandaag staat ze terug origineel, geen gekleurde kap vooraan en achteraan een nette Carrera soiler erop.
                                  Zoals ze ooit in 1984 geleverd werd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.