Nieuw lid van deze familie

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid van deze familie

• Maker
    Discussie

• Van Dyck
    Deelnemer

Hallo iedereen hier,

Een uitgebreid en geïllustreerd voorstelling komt later maar toch al even een korte introductie :happydance:

Ben sinds een jaar trotse en fiere eigenaar van een 968 in …jawel hoor….nachtblauw met een grijs lederen interieur. Sinds deze week hebben we een nieuw lid in de familie die de 968 mag gezelschap houden, maar ook daarover later meer. :happy: Nu is het wel zo dat de 968 dringend toe is aan zijn winterslaapje maar zou haar eerst graag nog een onderhoudje willen geven zodat ze gezond en wel onder de lakens kan. :sleep:

ikzelf en de rest van de familie (en hier bedoel ik nu mijn vrouwtje en kindjes mee) zijn van het Kontichse en nu is mijn eerste vraagje hier waar ik daarvoor het best terecht kan.

Merci en 968 keer bedankt !!!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • Welkom op het forum.
        Goede reacties van Van Beurden.
        Heb mijn 997 tweedehands gekocht met garantie.
        Heb daarom zelf gekozen voor een off. porsche dealer ivm mogelije problemen.
        ( die er overigens niet zijn)
        Sukses

Ne remorque heb ik niet echt nodig zenne, zij doet haar kilomterkes nog zelf :happydance:

Welkom!
            Ik woon in Mortsel, dus achter je hoek 😉

Ken Porsche 911 Rescue enkel van ziens als ik na de winter dan toch maar eens door de Carwash ga.
            Maar nog niks slecht van gehoord.

Zelf zeer tevreden van Van Beurden. Heb ik die van 911 rescue ook wel eens gezien met autoremorque…

[quote=”lxvd” post=146484]Volgens mij zitten hier goede speurneuzen …[/quote]
              toch ni moeilijk met zo’n avatar 8)

oh ja, en welkom hier !!

S2

Welkom! 😉

Welkom hier :drink: :drink:

Volgens mij zitten hier goede speurneuzen :respect2:

Want idd, het 2° lid van de familie is een ……zilvergrijze Cayman S :driver:

Zal vandaag of morgen eens contact opnemen met Porsche rescue 911 en laat jullie iets weten.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=146388]Porsche 911 rescue werkt normaal alleen aan luchtgekoelde beestjes met een P…[/quote]

Neen hoor. Aan mijn 924S sleutelt hij even goed. :mrgreen:
                      Heb er al verschillende waterkoelers zien staan, zowel oud als nieuw.

I was told there would be pics :sarcastisch :mrgreen:

Wacht effe…

Volgens mij is die geheimzinnige 2e auto een zilvergrijze Cayman :engeltje:

Welkom en veel :driver: plezier.

XXX

Welkom LXVD op ‘t forum, benieuwd naar de foto’s hé, vlug posten :applaus:
                            Porsche 911 rescue werkt normaal alleen aan luchtgekoelde beestjes met een P…
                            Je kan ook 911 motorsport eens proberen, eveneens in Kontich: http://911motorsport.be/
                            Ze doen onderhoud en zijn op Porsche gefocust, leveren goed werk.

Bedankt voor deze reactie allemaal en ik zal dan zeker eens één van de dagen contact opnemen met desbetreffende garage.

Welkom lxvd! Heeft er iemand hier al achter foto’s gevraagd? 🙄 😆

Ik ben ook zéér tevreden over Porsche rescue 911. Als je zelf van Kontich bent zou ik zeker niet verder gaan zoeken. 😉

Wim

Welkom op het forum, en Porsche rescue 911 is goed te vertrouwen hoor, doet voor ons ook motor revisie. 😉

hey buurman :respekt:

Wel, wou net horen wie er al dan niet juist te vertrouwen was of niet. Vooral de wel interesseert me wel :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.