Nieuw modeleke

Home Forum Porsche Talk Nieuw modeleke

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • wel opletten: het betreft hier geen officiële foto’s maar de zoveelste fotoshopcreatie van een duits tijdschrift, die deze keer een gans andere look suggereert dan eerdere ‘afbeeldingen’ die al rondgingen in de Duitse pers. Zo zijn deze week in de Autobild ook zogezegd de eerste foto’s van de nieuwe Macan verschenen, als men echter het boekje koopt, en binnenin kijkt, staat er wederom bij dat het ‘eigen interpretaties’ zijn..; Yeah right… Wat wel al wat meer officieel zou zijn zijn de prijzen en de motoren: vanaf 45.000 euro, en een 4 cyl diesel van 2 liter met tussen de 160 en 200 pk naargelang de versie, en een drieliter diesel met een topversie van 300 pk. Er zouden ook enkele benzineversies komen…. Maar de echte fotootjes? Zal nog eventjes wachten zijn… Betrouwbare tijdschriften wat dat betreft zijn bvb Flat Six en RS Magazine; die publiceren enkel officiële foto’s van Porsche zelf!

De reacties hier zetten een beetje het Porsche “probleem” in het licht.
        We vinden het allemaal wel mooi maar niet genoeg Porsche.
        Zoals al meerder malen gebeurde in het verleden.
        Gevolg van 50 jaar 911 ❓ ik vrees van wel.

Voor mij mag ie zeker in productie gaan, kan misschien eens wat afwisseling geven.

Mooi, alleen de snuit vind ik niet zo denderend… Weinig Porsche vooraan zeg maar.

XXX

Van mij mogen ze ‘m in productie nemen voor een beperkte reeks, maar de 911 serie nooit verlaten natuurlijk. :relaxman:

Afwachten wat dit uiteindelijk gaat worden, want momenteel ben ik nog niet echt verkocht. 😐

I like :driver:

Er was al een tijdje sprake dat dit model er ging komen .
                  Mooi maar voor mij hoeft het niet .

Mode, da’s kunst of zoiets en vergankelijk.

Leke is een kleine gemeente niet ver Diksmuide.

🙄 :sleep: 🙄

Niet mis. Voorkant is wat Ferrari-achtig en achterkant wat Aston Martin of zelfs Audi. Nu ja, het zal wel wennen, net als de 918, als hij goed is. Wel jammer van de naam. De 961 uit 1986 is namelijk de raceversie van de 959 😯

Mooi!
                        Of toch iets te veel Fellali, MC laren? Afwachten dus.

Ziet er vet uit , en ondertussen weet ik niet wat ik moet denken .
                          Een beetje gemengde gevoelens .
                          Is dit een Porsche of niet ?
                          Effe wennen dus .

hebben,hebben,hebben

porsche961.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.