Nieuw – Nieuw – Nieuw

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw – Nieuw – Nieuw

• Maker
    Discussie
  • Allemaal,

Vooraleer hier overal overbodige commentaar te spuien en domme vragen te stellen, toch even de moeite nemen om mezelf voor te stellen.

Geboren in het jaar ’73 en fan van alles wat mooi vormgegeven is en een motor heeft (ja, zelfs een 30 jaar oude Flandria-grasmachine kan mooi zijn). Permanently positive samen met mijn betere helft, trotse vader van 1 kleine dreumes (is ook al auto- en motofan). Dankzij de gastronomische geneugten van het leven kamp ik met een overgewichtje, vaak te impulsief in domme beslissingen, maar dat stoort niet want je leeft maar 1 keer.

Al sedert de jeugdjaren geïndoctrineerd door vader dat Porsche de mooiste is … maar nog steeds heeft er geen van beiden 1 in de garage staan. Mijn favorieten zijn de iets oudere modellen (356 / 911 / 964), maar de recente blijven natuurlijk ook kunstwerken op wielen.

Al vaak Mushroom lastig gevallen en om een oordeel gevraagd, maar nog steeds niks gekocht. Ik blijf echter azen op die Jubi van eerste eigenaar en hoop dat als ik blijf jaarlijks minstens 2 keer langsgaan en op mijn knieën smeken, dat ik hem dan ooit toch mag kopen …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Van harte welkom hier

[quote=”JoskeD” post=102766]Die Jubi van de eerste originele eigenaar weet ik staan, maar de eigenaar wil hem nog steeds niet lossen 🙁 Alhoewel hij ondertussen aan de kant staat en vervangen is door een nieuwer model … De negatieve kant aan Porsche hoarding !!![/quote]

Welkom, en misschien dit? :engeltje:

refuse.jpg

grapjas :first: :relaxman:

[quote=”JoskeD” post=102820]Een Singer is above the limit … maar wel schoon hé.
            Over een Jubi valt tenminste te onderhandelen 🙂

Maar voor hetzelfde komt er een 912 of een 911 … maar niet direct nu :mrgreen:[/quote]

Mush is Joske de tweelingbroer van onze Jol . :happy: :happy: :happy:

Een Singer is above the limit … maar wel schoon hé.
              Over een Jubi valt tenminste te onderhandelen 🙂

Maar voor hetzelfde komt er een 912 of een 911 … maar niet direct nu :mrgreen:

Funny, hoe kunt ge het raden 😈

Een S(l)inger zal nog wat duurder zijn dan een Jubi .
                  Enig idee hoeveel kilometers erop de Jubi staan? Kunnen we anders eens een richtprijs geven .

XXX

Zeg Joske, voor een echte originele Jubi gaan en dan uwen avatar, nen Singer ❓
                    Opgelet, volgens sommigen ook onder de naam Slinger te verkrijgen :mrgreen:

Welkom :drink: :drink: :drink:

welkom maat

Die Jubi van de eerste originele eigenaar weet ik staan, maar de eigenaar wil hem nog steeds niet lossen 🙁 Alhoewel hij ondertussen aan de kant staat en vervangen is door een nieuwer model … De negatieve kant aan Porsche hoarding !!!

Welkom Joske, hopelijk niet even zot als Mushroom mag ik hopen …. :mrgreen: :happy:

Welkom Jos.

XXX

Welkom Jos.
                                Ne Jubi willen is één, ‘m vinden…
                                Good Luck :relaxman:

welkom!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.