Nieuw – Nieuw – Nieuw

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw – Nieuw – Nieuw

• Maker
    Discussie
  • Allemaal,

Vooraleer hier overal overbodige commentaar te spuien en domme vragen te stellen, toch even de moeite nemen om mezelf voor te stellen.

Geboren in het jaar ’73 en fan van alles wat mooi vormgegeven is en een motor heeft (ja, zelfs een 30 jaar oude Flandria-grasmachine kan mooi zijn). Permanently positive samen met mijn betere helft, trotse vader van 1 kleine dreumes (is ook al auto- en motofan). Dankzij de gastronomische geneugten van het leven kamp ik met een overgewichtje, vaak te impulsief in domme beslissingen, maar dat stoort niet want je leeft maar 1 keer.

Al sedert de jeugdjaren geïndoctrineerd door vader dat Porsche de mooiste is … maar nog steeds heeft er geen van beiden 1 in de garage staan. Mijn favorieten zijn de iets oudere modellen (356 / 911 / 964), maar de recente blijven natuurlijk ook kunstwerken op wielen.

Al vaak Mushroom lastig gevallen en om een oordeel gevraagd, maar nog steeds niks gekocht. Ik blijf echter azen op die Jubi van eerste eigenaar en hoop dat als ik blijf jaarlijks minstens 2 keer langsgaan en op mijn knieën smeken, dat ik hem dan ooit toch mag kopen …

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Welkom Jos ,
      Een jubi :applaus: .Ik heb nog steeds spijt dat ik hem vorig jaar heb weg gedaan .
      Trouwens ik denk dat Den Jol ook spijt heeft dat hij de Jubi niet heeft gekocht . 😉

Bedankt voor de hartelijke ontvangst alvast!

Die P komt er wel, daar is geen uitzonderlijke haast bij. Hij moet volledig het gedacht zijn zonder compromissen. Er is hier nog ander speelgoed om me bezig te houden, dus het gemis is niet knagend. Maar … eerst de nieuwe woonst afwerken (of Madam Jos zou wel eens heel boos kunnen worden).

Welkom Jos :first: en blijkbaar zijn wij gelijke zielen…
          Zullen we dan samen Mush lastig vallen 😈

of eerder ‘vroeg èn laat’: voor ons is het altijd te laat, voor de madam dikwijls te vroeg… :mrgreen:

Welkom & leuke intro!
              Vroeg of laat … zo was dat toch bij mij :driver:

Welkom hier en dromen zijn niet altijd bedrog 😀

Wim

Welkom Jos, en eens komen je dromen uit. 😉

Welkom Josked ,mooie voorstelling.

Hierse…
                      De Jos!! :drink:

Speciaal voor u :

Jos en Jol zijn much alike… ze spreken er allebei over maar dat is’t dan ook :sarcastisch :mrgreen:

PB

Leuke voorstelling!

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/welcome-board.gif[/IMG]
                        zou ik zeggen.

En wat de Musch betreft, blijven lastig vallen! 😆

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.