Nieuw Oost-Vlaams 964 lid! Tips welkom!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw Oost-Vlaams 964 lid! Tips welkom!

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen, sinds enkele weken ben ik een trotse 964 eigenaar. Een C4 van 1991. Zo goed als origineel en in een goede staat met slechts 110000 km’s op de teller. Momenteel is hij binnen voor enkele kleine aanpassingen. Primary bypass, velgen, …
    Wat zijn nog enkele goede aanpassingen? Wat zijn de pijnpunten om op te volgen? Alle tips zijn welkom!

Attachments:
    • image.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • [quote=”snoer 964″ post=170549][quote=”EG” post=170540]Niet zo ver, misschien komen we elkaar eens tegen onderweg of als je eens een rondrit doet… Zijn er meetings in het O-Vl’se??[/quote]

6juli zomersproetjes rit (zie op het forum ) ,je zal wel rap moeten zijn want deze is zo goed als vol boekt . Je kan hier ook op de rubriek uitstappen eens kijken .[/quote]

Hmmm jammer, reeds andere plannen… Misschien de volgende editie!
      Zal de rubriek ‘uitstappen’ goed opvolgen, altijd leuk om met enkele samen een rit te doen. :driver:

[quote=”EG” post=170540]Niet zo ver, misschien komen we elkaar eens tegen onderweg of als je eens een rondrit doet… Zijn er meetings in het O-Vl’se??[/quote]

6juli zomersproetjes rit (zie op het forum ) ,je zal wel rap moeten zijn want deze is zo goed als vol boekt . Je kan hier ook op de rubriek uitstappen eens kijken .

[quote=”stefx911″ post=170477]Het beste 964 boek is dat van Adrian Streather: “Porsche 911 Enthusiast’s Companion”

Zal het ook eens bekijken, thnx!

Niet zo ver, misschien komen we elkaar eens tegen onderweg of als je eens een rondrit doet… Zijn er meetings in het O-Vl’se??

[quote=”EG” post=170436]Thnx, ben van Lochristi, en jij? :driver:[/quote]

Ik ben van Wetteren !En zwarte pijl hierboven is van Gavere .

:applaus: :applaus: :up: :up: :driver: :driver:

Het beste 964 boek is dat van Adrian Streather: “Porsche 911 Enthusiast’s Companion”

Ga ik opzoeken en bestellen. Net wat recensies gelezen over dit boek, zeer interessant! Thnx!

Welkom, mooie *porsche , nice color :up:
                      Veel plezier en veilige kilometers.
                      Als het allemaal nog wat Chinees voor je is kan ik het boek van Peter Morgan aanraden:
                      petermorgan.jpg
                      Nadien mss een meer specifiek technisch 964 werk .

ken

Welkom en veeeel plezier opt forum.en met je 964!

Dat klinkt voorlopig allemaal nog als chinees voor me maar ik zal het verder bekijken met iemand die er wat meer van kent. Thnx voor de tip! :respect2:

Welkom op het *porsche forum :drink:

:applaus: :applaus: :applaus:

Thnx, ben van Lochristi, en jij? :driver:

Jep, Oak Green. Heb er nog niet zo veel gezien in deze kleur, vind het wel nog mooi! :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.