Nieuw op dit forum !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum !

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen ….mijn naam is Erik …woonachtig in de Vlaamse Ardennen en sinds vele jaren Porsche fanaat. 10 jaar geleden kocht ik een 911SC maar heb deze wegens omstandigheden maar 3 jaar in mijn bezit gehad.Ongeveer 2 maand geleden ben ik terug eigenaar van een 997 model 2009 Facelift met 13.500 km op de teller.Ik heb deze gekocht van een kennis die deze om fiscale redenen moest verkopen (dank u Elio !)en ben zeer tevreden met mijn aankoop !
    Proficiat met jullie boeiende forum en tot weldra
    Erik

NB:heb mij over enkele dagen reeds voorgesteld maar plots was mijn bericht verdwenen ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Van harte welkom hier Erik

ik weet het
        kga zwijgen :music:

Ik denk dat Olivier maar al te goed de fiscale maatregels uitgewerkt en goedgekeurd door de regering Di Rupo kent .
          De discussie is hier al meerdere malen gevoerd .
          Pro en contra !Maar de laatste berekeningen tonen aan dat vooropgestelde meeropbrengst een een deficit zal worden .

knappe SC en 997 😆

Ik denk niet dat je de regeling goed kent, anders zou je deze opmerking niet maken

euch , jawel hoor want ik betaal em nu prive

Welkom!
                Mooie 997!
                Veel :driver: plezier!

En de pas aan gekochte 997

Attachments:
                  • DSC00046.JPG
                  • DSC00047.JPG

Zoals beloofd foto van mijn eerste 911 SC….(foto dateert van 2003) spijtig genoeg moeten verkopen door omstandigheden.

Attachments:
                    • DSCN0018.JPG

[quote=”etieke” post=102000]om fiscale redenen moest verkopen (dank u Elio !)en

dat snap ik dus niet he
                      omdat stelio opspeelt moeten er ineens al die wagens weg .
                      als de zaak betaald is het goed maar als er prive moet gedokt worden , ho maar .
                      terwijl het eigenlijk allemaal hetzelfde is
                      off topic , ik weet het maar kon het niet laten

welkom trouwens , en veel plezier met je karretje, als we nu nog wat fotos mogen ?[/quote]

Terwijl het allemaal hetzelfde is?? 😕

Ik denk niet dat je de regeling goed kent, anders zou je deze opmerking niet maken 😉

Zal ook wel lukken alles op het gemak inscannen en dan een fotootje plaatsen . ;
                        Erik laat je niet gek maken .

welkom, een mooie wagen met zo weinig kilometers is altijd een droom :lekker:

PB

[quote=”Funny” post=102076]
                            Je gaat de foto gaan zoeken die je wil ,en je klikt op invoegen .[/quote]

°Ziet Erik al zijn schoendoos met oude foto’s bovenhalen°

[quote=”jol178″ post=102087]en als onze funny dat kan zonder seniorennet…
                              😈 😈 :twisted:[/quote]
                              Dan gaan we erop vooruit . :applaus: :drink: :happy: 😉

en als onze funny dat kan zonder seniorennet…
                                😈 😈 😈

Erik vrij eenvoudig ,net zoals ik nu een antwoord post doe je dit ook ,onderaan zie je voeg bijlage in .
                                  Je gaat de foto gaan zoeken die je wil ,en je klikt op invoegen .
                                  Hopelijk lukt het .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.