- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
23 januari 2017 om 22:32
Allo allo ( tribute to Renee from the Allo Allo cafe who died today!)
Ik ben hier idd nieuw op het forum. Maar niet in de auto wereld… reeds jaren aan het sleutelen eerst aan oude brommers ( type BSA , Gillet, Vespa,Sparta ) en daarna overgeschakeld op auto’s meer bepaald LBC’s (little british cars) omwille van de verkrijgbaarheid van onderdelen ( we spreken eind jaren 80/begin 90 , geen internet!). Blijven sleutelen en zo’n jaar of 6 geleden dan een prachtige 944 gekocht. Helaas na 2 jaar en een zeer domme aanvaring met mijnheer agent in een opwelling verkocht, ik ben er zeker van de de koper nog steeds tevreden is ! Hopelijk kom ik hem nog eens tegen…Nadat ik van mijn echtgenote voor mijn verjaardag een BMW850i mocht aanschaffen , vond ik dat het tijd was haar ook met iets nieuw te verrassen en “lag ” er een Cayman 2.9 onder de kerstboom voor haar (en ook een beetje voor mij natuurlijk) . De zoektocht in Germany alleen al was de moeite ( hotelletje boeken, lekker gaan eten, auto gaan kijken en retour) en na een aantal pogingen de perfecte match gevonden. ipv de eerste zoektocht naar een 2.7 , even verder gezocht voor een facelift en plots kwam de juiste kleur/uitvoering(optie’s) op de radar.Dus een 2.9 in meteorgrau, met PASM,6bak,sportzetels,klappenuitlaat en vooral in nieuwstaat binnen en buiten ! na import direct gekeurd en daarna bij Van beurden binnen voor de 60000 beurt en uitlezen van de computer ! alles perfect in orde , dus nu rijden en hopen dat Porsche zijn status (van kwaliteit) waarmaakt !
Zeuneke
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.