Nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie
  • Als nieuwkomer ben ik nieuwsgierig over wat ik hier kan leren :coolness:

Attachments:
    • IMG_0139.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • XXX

Welkom en veel Porsche plezier, maar dat lijkt er niet aan te ontbreken met zulk een drietal :up:

Mooie collectie Porsches 😀 veel plezier hier…

welkom en veel rijplezier :coolness:

Welkom op het forum, vraag en je zal krijgen…. informatie en kennis in overvloed hier….

Welkom en veel plezier hier …! :driver: :up:

Welkom op het forum.

Allen bedankt voor de verwelkoming :drink:

De 944S (1987) is inderdaad een Amerikaanse uitvoering, de 911 Carrera (1986) is een Europese (nieuw geleverd in Duitsland) maar heeft de grootste tijd in Amerika doorgebracht. Heb van beide de volledige historiek. Inmiddels zijn beide terug Europees gemaakt. Totaal verschillende wagens en toch beide op en top Porsche. De Macan S (2017) is dan weer een heel ander verhaal, maar dan zijn we ook weer 30 jaar verder …

Attachments:
                    • IMG_0139-2.JPG

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom patstoop en iets leren kan hier zeker wel…

Welkom op het forum. Mooie collectie heb je daar :up:

Welkom , mooie wagens… :up:

Welkom! Dat noem ik nu eens een entrée, se. Binnenkomen en ineens 3 Porsches kunnen tonen…. :up:

De 944 buiten Europa gaan halen? Ziet er wel goed uit.

Komt eraan !
                                Mijn dagelijks “scheurijzer” en mijn 2 “oudjes” :driver:

Attachments:
                                • IMG_0146.JPG
                                • IMG_2781.jpg
                                • DSCN7777.jpg
                                • mymacan.jpg

Welkom (Patrick ?), met zo’n schrale intro maak je ons ook nieuwsgierig. Vertel eens wat meer over jezelf en je auto!
                                  PS als je hier een tijdje rondhangt zal je merken dat ze hier zot zijn van foto’s.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.