nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie

• Brecht Reyniers
    Deelnemer

Hallo ik ben Brecht, woon in West-Vlaanderen regio Westkust.
      Ben nieuw op jullie forum en ben nog niet in het bezit van een Porsche.
      Ben al van kindsbeen af fan van Porsche, vind dit nog altijd de mooiste sportwagens die er gemaakt zijn.
      Ben nu mid 40 en ben op zoek naar een mooie Porsche 987 of 987.2 met een 2.7 of 2.9 motor. ( qua inschrijving en taks nog net te doen in ons landje )
      Hoop er eentje te vinden tegen de zomer , maar heb geen haast.
      Dus alle tips  en info zijn welkom.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • Welkom op het forum en suc6 met de zoektocht

merci voor het aanbod.
          Ik woon in Veurne dus helemaal aan de andere kant maar inderdaad niet zo ver, mooie auto trouwens.
          Heb je de manuele ?

Welkom op het forum, heb sinds vorig jaar een 987  2,7 , al massa’s plezier van gehad.
            Plan nu wel ieder jaar een weekendje of twee Duitsland in, vorig jaar naar Centro in Oberhausen, madam kan gaan shoppen en ik geniet van de rit …

Welkom hier  leuke keuze, staan er momenteel verschillende te koop AutoScout24 etc en altijd heel tevreden geweest van mijn 987

Welkom hier 
                De eerste stap heb je al goed gezet. Jezelf goed vooraf informeren en inlezen bespaart achteraf een hoof ellende.
                Op dit forum ga je door actief te zoeken heel wat info terugvinden over jouw droomauto.
                Houd er alvast rekening mee: sometimes the chase is better than the catch !
                Suc6 

Welkom 

Welkom hier op het forum Brecht. Veel succes met de zoektocht. Ikzelf heb na enkele jaren rustig rondkijken mijn Boxster 987.2 bij Van Beurden in Turnhout aangekocht. Sponsor van dit forum. Nog steeds zéér tevreden van de aankoop. Ook het onderhoud laat ik verder doen bij Van Beurden. Er staan momenteel een aantal 987’s in de toonzaal. Er is wel een verschil vooral wat motor betreft tussen een 987 en een 987.2.  Je mag me gerust contacteren om een en ander te bekijken. Ikzelf woon in Knokke-Heist. Wellicht niet zover van uw woonplaats. Groeten. 

Welkom op het porscheforum.. 

Welkom Berten!

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.