Nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie
  • Hoi allen,

Ik wil mezelf graag even voorstellen.

Ik ben Joachim en woonachtig te Puurs omgeving Antwerpen

Volgend jaar wordt ik 40 en denk dat ik stillaan in m’n penopauze 😎 geraak.
    Als jonge snaak heb ik veel wagens gehad waaronder enkele Chevy Elcamino’s, Doge Dart, een BMW 635CSI, Range Rover, Renault 5GT turbo, enz… Allemaal oldtimer. Maar door de jaren alles verkocht en een gezin gestart. Ondertussen heb ik een bedrijfswagen en rij :relaxman: ik zorgeloos rond. Nu begint het terug te kriebelen en heb gezworen een wagen te kopen die zijn waarde houdt, want heb al veel geld gestopt en verloren in deze passie. Natuurlijk altijd al gek geweest van een Porsche!

Dus hier start mijn zoektocht naar een gepaste P.
    Liefst zou ik een 964 kopen. Maar door mijn drukke agenda heb ik niet veel tijd om te sleutelen en overweeg ik een 996 cabrio.
    alle tips zijn welkom.

Ps: iemand ervaring met het invoeren van een wagen uit NL?

Grz,

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Hey da’s cool,

Heb je dan ook op Sjabi gezeten?
      Misschien kunnen we eens afspreken, dan Kan je mij verder introduceren in jouw Porsche wereld. 😉

*luv

Wauw wat een mooie wagen.
        Zoals ik al aangaf ben ik net met mijn zoektocht gestart. Natuurlijk niet gedacht onmiddellijk een knappe vondst te doen. Ik begin binnenkort pas met de bouw van een garage. Met dit in gedachte zal ik de wagen pas eind dit jaar kunnen stallen. Ik hoop natuurlijk voor u dat hij snel verkocht wordt, maar mocht dit niet het geval zijn kom ik hier zeker op terug!

Grz,

welkom, idd die van Maarten is ééntje waar je gerust mag van zijn, heb er ook is mee gereden en die staat dik in orde, zelf zou ik het niet durven om bij de eerste de beste autohandelaar, die alle merken in occassie verkoopt, een 996 te kopen want dan weet je nooit waarom de vorige eigenaar hem wegdeed, bij S2 daarentegen, hij is net zoals de meesten onder ons gepassioneerd en zal je met veel plezier alles over z’n auto vertellen zonder te pushen :respekt:
          suk6

PDS

[quote=”joebarreke” post=175819] maar zoals gezegd als je 996 zoekt niet twijfelen en die van S2 kopen :up:[/quote]

AMEN ! :first:

Een 996 is toch wel meer een risico dan 964 in mijn ogen … Bij de auto van S2 weet je wat je koopt en ben je helemaal gerust !
            Is dan ook nog een mooie en correct geprijsde *porsche

En btw welkom hier ! :up:

Welkom Joachim op het forum.
              De echte kenners zullen je met veel plezier willen helpen.
              Suk6 met de zoektocht.

Welkom Joachim, ik ben afkomstig van Ruisbroek en altijd school gelopen in Puurs. :drink:

Veel succes met je zoektocht, maar zoals gezegd als je 996 zoekt niet twijfelen en die van S2 kopen :up:

S2

Inderdaad, waarom er eentje invoeren als er zo’n pareltje in ons Belgenlandje te koop staat 🙂 Mocht je het topic niet vinden, klik even op mijn onderschrift 😉

Welkom hier!

En als je vragen hebt, stel ze gerust (eventueel via pb )

Welkom op het forum en veel succes met de zoektocht!!

Dank je voor de tip.
                      Kan je me eventueel een link bezorgen zodat ik weet welke 996 je voorstelt?

Alvast bedankt!

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Welkom Joachim!
                          Als je een 996 cabrio zoekt…..S2 hier op het forum heeft er eentje te koop staan. Hij ziet er echt heel goed uit (ben er naar gaan kijken) en heeft een volledige historiek….
                          In ieder geval veel zoekgenot toegewenst!
                          Grtz

hey
                            welkom op dit leuke forum
                            en veel succes met je zoektocht
                            :drink:

Wim

Welkom Joachim op het forum. :up:
                              En als je even op index klikt en daarna op naslagwerken zul je zien dat er een draadjes over geschreven is.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.