Nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ben Michel geboren en getogen in B en sinds geruime tijd woonachtig in zuid NL.

Het Porschevirus zit al lang in mijn genen :happydance:
    Ben ooit begonnen met een 911 3.0 sc turbolook 1982
    Later 911 3.2 cabrio 1986
    Nog later 964 Targa 1994
    Momenteel 993 coupe 1994 sinds 2 jaar. :relaxman:

IMG_0879.jpg

IMG_0882.jpg

IMG_1126.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • PDS

Welkom op het forum !

Maar waarom ga in BPM-land wonen als autoliefhebber ? :think: 😆 😆

Welkom op het forum.
        Pracht van een Porsche.
        Heel veel veilige km’s toegewenst

Welkom en idd een propere 993!

Over smaken en kleuren kan je idd niet discuteren… Maar persoonlijk zie ik liever het 3e stoplicht van een993 verwerkt in een dakspoiler.

Welkom.

Mooie P! alleen spijtig van het handvat. Voor het derde remlicht is de dakspoiler de betere optie imho

Les gouts et les couleurs hé, al maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft 😉

welkom

Welkom op het *porsche forum. :drink:

S2

Welkom!! En mooie *porsche

Welkom Michel!
                    En inderdaad dezelfde vraag: ergens in midden of zuid-limburg?
                    Snel lid worden van PC Maasland! http://www.pcmaasland.nl/

AAlvast bedankt iedereen voor de welkomstgroet op deze site :respekt:

Dirk,
                      Ja ik heb achteraf er een derde stoplicht (spoiler) opgezet :respect2:

Alvast bedankt iedereen voor de welkomstgroet op deze site :respekt:

Dirk,
                        Ja ik heb achteraf er een derde stoplicht (spoiler) opgezet :respect2:

Welkom Michel 😉

Welkom Michel! Supermooie velgen onder je *porsche

Prachtige auto! De velgen maken hem helemaal tijdloos.

De kleur van de nummerplaat zou al een reden zijn om noordwaarts te verhuizen…

Hoi Michel,

hartelijk welkom op dit wonderlijke forum, met wonderlijke wagens …. eentje staat bij jouw in de garage : whowww!!! :first: :first:

XXX

Welkom, mooi zwart beest. :up:
                                  Blijkbaar al een mooie collectie *porsche versleten 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.