Nieuw op dit forum…dus ff voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum…dus ff voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hoi, porsche liefhebbers,

Ik ben nieuw op dit forum, maar al jaren een actief Porsches liefhebber / verzamelaar.
    Naast 2 924 turbo’s omgebouwd naar Carrera gt, heb ik ook 3 pre 1973 911 en een 964c4 in de garage staan. Alle wagens heb ik zelf van a tot z gerestaureerd.
    Ik volg als Nederlander natuurlijk de Nederlandse porsche forums, maar ook hier zijn veel interessante post te vinden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • mooie collectie!

Voor zo’ne groene heb ik nog wel een plaatske vrij :engeltje: :respect2:
        Allez de oranje mag ook :happy:

Efkes afwijken, heeft Funny zijn 991 niet meer?? :popcorn:

Ah, ok dan begrijp ik het. zat wat rond te snuffelen en kwam op verschillende plaatsen m’n auto tegen….

[quote=”Pasc4″ post=216251]… wat me wel opval dat er 2 personen (zo ver ik al heb kunnen zien)zijn die mijn auto (m’n oranje rs) als avatar gebruiken?? Cab 88 en funny ? Heb er geen probleem mee, maar toch wel vreemd 😕 [/quote]

jezelf niet te veel eer toe wuiven. er zit een foutje in de forumsoftware. ik weet dat funny als avatar z’n eigen 987 spyder heeft.

trouwens, van harte welkom onder de Belgen Pasc4 !

:respect2:

Mooie collectie! :up:
                  Als je een chauffeur :driver: zoekt om met de wagens eens tegelijkertijd buiten te komen…voor bv. fotoshoot…altijd kandidaat :salut:

Hartelijk welkom!
                    Ik ben onder de indruk! :respekt:

Bedankt…
                      Wat me wel opval dat er 2 personen (zo ver ik al heb kunnen zien)zijn die mijn auto (m’n oranje rs) als avatar gebruiken??
                      Cab 88 en funny ?

Heb er geen probleem mee, maar toch wel vreemd 😕
                      …tis natuurlijk wel mooie wagen 😀

Welkom op het Porsche forum. :drink:
                        Mooie collectie :up:

Welkom met de mooie collectie.

Mooie collectie :applaus:
                            Welkom op het forum :up:

Goh, zon 10 a12 jaar.
                              Bouw iedere 2 jaar ongeveer een auto.
                              Probeer projecten te kopen die een ander niet meer zie zitten.
                              Spijtig is dat de 911 de laatste jaren zo ontzetten prijzig is geworden, zodat het bijna niet mee te doen is iets te vinden.

mooie collectie, hoe lang ben je al aan het verzamelen ?

Tja… Als je graag knutselt en nooit iets wil verkopen (omdat je er zoveel tijd in heb gestoken), dan eindig je in een overvolle garage.
                                  Vroeg of laat zal er toch iets weg moeten… Anders kan ik geen nieuwe projecten meer starten.
                                  Voorlopig ben ik nog zoet met de 924 en wil de rs nog op tb15 zetten.

Om eerlijk te zijn rijd ik er zelden in. Je kan mmers maar 1ding te gelijk. Rijden of bouwen 😀
                                  Volgend jaar zal ik af en toe wel eens op zolder/spa komen om wat rondjes te toeren. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.