Nieuw op dit forum !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum !

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen ….mijn naam is Erik …woonachtig in de Vlaamse Ardennen en sinds vele jaren Porsche fanaat. 10 jaar geleden kocht ik een 911SC maar heb deze wegens omstandigheden maar 3 jaar in mijn bezit gehad.Ongeveer 2 maand geleden ben ik terug eigenaar van een 997 model 2009 Facelift met 13.500 km op de teller.Ik heb deze gekocht van een kennis die deze om fiscale redenen moest verkopen (dank u Elio !)en ben zeer tevreden met mijn aankoop !
    Proficiat met jullie boeiende forum en tot weldra
    Erik

NB:heb mij over enkele dagen reeds voorgesteld maar plots was mijn bericht verdwenen ?

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/welcome-board.gif[/IMG]

Enjoy the 997!

welkom Erik.

pssssttttt…. is er al om foto’s gevraagd :mrgreen:

grapje… ik heb het simpel gedaan: foto op uw hoofdscherm slepen en van daaruit in het bericht op PF slepen… ik ook compu dummie :respekt:

Kan er mij iemand een tip geven hoe en waar ik de foto’s kan plaatsen…..ik ben geen computer adept
          Mvg
          Erik

om fiscale redenen moest verkopen (dank u Elio !)en

dat snap ik dus niet he
            omdat stelio opspeelt moeten er ineens al die wagens weg .
            als de zaak betaald is het goed maar als er prive moet gedokt worden , ho maar .
            terwijl het eigenlijk allemaal hetzelfde is
            off topic , ik weet het maar kon het niet laten

welkom trouwens , en veel plezier met je karretje, als we nu nog wat fotos mogen ?

Van harte welkom :applaus:

alez, toch énen die de Elio dankbaar is… :sarcastisch

welkom anyway!

XXX

Welkom Erik. 997, schoon grief, succes :relaxman: :relaxman:

Welkom en veel :driver:

Van harte welkom !

Wim

Nogmaals welkom Erik, en draadje is inderdaad verdwenen. 🙄

hallo erik
                          welkom bij deze zotte bende.

vergeet niet een paar foto’s te plaasten :respect2:

welkom op dit forum, mss enkele foto’s van de porsche’s plaatsen. 😆
                            en heb je de zoek functie al gebruikt ?

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.