Nieuw op forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op forum

• Maker
    Discussie
  • Ben al geruime tijd opzoek naar een betaalbare 993, weet er via via een staan 993 4 , 122 000 km, 1996, 1ste eig, porsche onderhouden, ongevalvrij, wie kan er een prijsindicatie geven, alvast bedankt, kan je die bij porsche voor aankoop laten keuren?
    Alvast bedankt

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Bedankt voor de reacties, nog enkele details, manueel, bel.wagen, set winterbanden met velgen, varioram, alle facturen porsche ,gr onderdhoud op 115 000 gehad, nachtblauw, 17 cup velg(2 maal), airco, wisser achteraan, stoplicht, boordcomputer, model 1996, ingeschreven 1997, ged leder blauw, alarm

Nog even spannend dus

PDS

Welkom ! :up:

Manueel met die km historie en correcte staat al gauw tot 40k, maar ja eerst zien wat voor beestje het is hé moet je toch wat meer info hebben, er zijn toch enorme prijsverschillen tussen net niet en net wel de juiste mix zoals deepee zegt en wat je er voor over hebt

De latere heeft varioram maar duurt dan nog 2 jaar langer tot ie oldtimer is, tiptronic gaat veel minder, sommigen willen liever een c2 maar als ik er nog een bij zou kopen dan een c4 zijn voor ook in de winter een beetje te kunnen rijden

Ik zou zeggen koop een deftige voor hij naar de 25 jaar oud gaat want de 964 is dan ook onbetaalbaar geworden zelfs de +200k km gevallen, en ze zijn waardevast maar geen koopjes meer als er wat aan scheelt

Welkom hier :drink:

welkom !!
              zal ik dan de spits afbijten qua prijsindicatie? als deze geen verborgen gebreken heeft en je kan hem via via voor minder dan 30K kopen zou ik niet twijfelen. maar er zijn zoveel factoren die de prijs kunnen beinvloeden naast bouwjaar (motor met varioram) en KM stand; ttz manuele bak of tiptronic, kleurencombo, ex-USA, …
              TIP:je kan eens surfen naar mobile.de en opzoeken hoeveel de vraagprijs is voor een 993 met identieke kenmerken

Welkom op het *porsche forum. :drink:
                Succes met de zoektocht

welkom op het forum
                  een deftige goede 993 is steeds duurder aan het worden
                  succes met de zoektocht
                  :drink:

Wim

Welkom Christopf op het forum, en succes met de zoektocht.

Nog eens proberen, mijn naam is christoph , heb voorlopig nog geen porsche mr hoop daar snel verandering in te brengen.
                      Ik weet een 993 4 staan,ongevalvrij, 120.000 km porsche onderhouden, 1 Ste eig., 1997, iemand een prijsindicatie?

Alvast bedankt

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.