Nieuw op forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik heb me net een 997.1 C2S van 2008 aangeschaft.
    Kleur meteoor grijs/cocoa bruin.
    Alhoewel ik eerst opzoek was naar een zwarte 997.1 C4S kwam ik deze wagen tegen en was ik direct verkocht.
    Wagen is in uitzonderlijke goede staat met 48000 km.

Ik heb de wagen nu een week en je kent het wel, genieten, genieten, genieten 🙂
    Ik kom van een BMW Z4M. Qua prestaties ongeveer hetzelfde, maar zo een 997 is toch enkele klassen hoger.
    De Z4 lijkt wel een speelgoed autootje t.o.v. de Porsche.
    Nu ik breek de BMW zeker niet af, ik vond het een super wagen. Maar had wat extra plaats nodig voor kids naar school te brengen.

Hopelijk zitten hier genoeg fanaten op dit forum om zinvolle discussies te voeren en informatie te vergaren.

Ik kijk er naar uit.

Groetjes Yves

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • echt knappe kleur
      can-stock-photo_csp8530008-2-3-4.jpg

proficiat Yves, zeer mooie wagen en kleurstelling !

Vreemd, ik had hier al foto’s gezet, maar dit bericht verschijnt niet.
          Ik heb ze wel al op de PFB book gezet.

https://porscheforum.be/jomsocial/photos/display

Hi Yves,

eindelijk nog een 997 liefhebber/bezitter erbij!!! :first: :first:

Alhoewel … is het wel zo?? Wij zien geen foto’s!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Welkom

PDS

Welkom op het forum :drink:

Wim

Welkom Yves op het Porsche forum :up:

welkom en proficiat met de mooie Porsche
                    geniet er maar vele km van
                    :applaus:
                    :drink:

Welkom op het forum en proficiat met je aankoop, de droom van velen… :up:

Welkom op het forum. Veel veilige km’s toegewenst met je P :driver:
                        Je moet zeker eens deelnemen aan de prachtige ritten die georganiseerd worden.

Welkom Yves op het Porsche forum :drink:

welkom en graag fotoooootjes 😀

[quote=”yvel41″ post=215546]…Hopelijk zitten hier genoeg fanaten op dit forum om zinvolle discussies te voeren en informatie te vergaren.[/quote]

3 x

welkom Yves !!

PS één groot nadeel aan dit forum, hier hangen veel ongelovige thomassen rond die iets maar pas geloven als ze het (op foto) gezien hebben 😉

Welkom Yves. Ik dacht wel dat er hier enkele Porschefanaten een bezoekje komen brengen aan het forum. :think: :coolness: Ook wordt er af en toe een zinvolle discussie gevoerd dus ik denk wel dat je je draai hier gaat vinden. :engeltje: Er is zelfs plaats voor wat zever af en toe.

Enne….het is omdat ik geen Z4 gekocht heb dat ik een eerste Porsche gekocht heb dus in mijn ogen is een Z4 (en zeker de M) :up: :up:
                                Btw: foto’s van je Porsche worden hier enorm gewaardeerd!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.