Nieuw op het forum

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo forumleden,
    ben nieuw op dit forum en sinds enkele weken droom uitgekomen en eigenaar geworden van een Porsche Boxster 2.7i (Belgische wagen 155 kw), weliswaar niet nieuw (2002).
    kleur = Kergeuelen grijs. Uitvoering met roodbruin leder met carbon look inserts en hardtop.
    Hier enkele fotokes.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Wim

Welkom, en hoop dat alles goed komt met de keuring. 💡

Link werkt niet naar je album, dus de url kopiëren, en dan hier plaatsen.

Hallo allemaal,
        Ik zal me even voorstellen ik ben Willy en ben 44 jaar.Afgelopen jaar hebben we ons eerste project gekocht.Het was een ware sloopwagen een porche 924 met de uitbouw van een 944.Er was zo goed als niks goed meer van en we kwamen heel wat tegen.
        Ik zal mijn project stap voor stap uitleggen bij projectfoto`s
        Ik heb heel veel dingen strak gemaakt in de body zo zie je nergens meer naden in de bumpers voorbumpers en zijkanten. Dit ziet er super uit.Ook hebben we de rubberen spoiler verhard.Je zult wel denken waarom? Nou de spoiler was harstikke verrot, ik had ook een nieuwe kunnen kopen of luisteren naar mijn vrouw zijn idee maak hem hard is het niks kun je altijd nog een nieuwe kopen.
        Nou het resultaat is verbluffend.De wagen is inmiddels door mij gespoten en ook de spoiler.Hij rijd ook weer nu nog in elkaar zetten en klaar voor de keuring.
        Zo dit is in het kort mijn verhaal over mijn sloopporshe

Veel lees en kijkplezier bij project porshe [img/]

😀 Bedankt van de positieve reacties op mijn fotokes.
          Heb hem afgelopen zaterdag al eens goed onderhanden genomen.
          Cap gewassen, auto gewassen, zwarte (verschenen) plastic opgekuist, nu als nieuw.
          Goede produkten die Mequiars.
          Volgende stap het interieur.

Proficiat & welcome to the club ❗

Welkom enne …..proficiat !

Prachtige kleuren combinatie, ook de grijze kap, maar het leukste vond ik je opmerking over carbon”LOOK”inserts, Echter dan deze ga je niet vinden, je hebt the real stuff and I like it

veel plezier dermee
                grtz Geert

Anoniem

[IMG]http://i51.tinypic.com/1434574.gif[/IMG] welkom

rjf

Welkom ! Goede keuze dat grijs 😉

Zeer mooi .
                      En nu tijd maken om mee te gaan op ritjes 😉

Mooie wagen, veel plzeier ermee!
                        En welkom trouwens hier! 😆

Greetz,

Plumber

mooie boxster, leuke kleuren combi. Mooiste kleur dat grijs vind ik 😉

Hallo Porschisten,
                            op hoop van zegen, hier de foto’s van mijn porschke :

Welkom hier op het forum met je prachtige wagen, kleurkombinatie lijkt me super alleen ben ik geen fan van de carbon”LOOK” inserts, ga voor het echte spul 😛

TIP, ga af en toe kijken op ebay.de daar vind je vast en zeker betaalbaar carbon die het plaatje kompleet zullen maken

enjoy, Geert

Van harte welkom hier op het forum .
                                Ook ik ben benieuwd op fotootjes van je trots

Wim

Zet je foto’s b.v op http://www.mijnalbum.nl, en vandaar de afbeelding locatie kopiëren.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.