Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Nieuw op het forum.
    Sinds 2 jaar gelukkige eigenaar (voor het eerst) van een 997 Carrera 2 Cabrio (bj 2005). Intussen al dikke 20.000 km extra op de teller. Genieten!

De 911 was eigenlijk een verrassing voor mijn vrouw haar 50e verjaardag. We zijn beide van 63, en aangezien de 911 in 2013 ook zijn 50e verjaardag vierde, vond ik het wel een leuke timing.

Alles goed geheim kunnen houden, opzet geslaagd en mijn vrouw ongelofelijk verrast en blij (oef!)…

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Welkom op het forum!

Welkom, ennuh jaja voor zijn vrouw dus, hahaha … :popcorn: :respekt:

Van harte welkom Gunter!
          Niets leuker dan wanneer je vrouw volledig mee gaat in het “Porsche beleven”!
          Maar als het een cadeau voor haar was…. :think: wie zit er dan meestal achter het stuur? 😆 😆

welkom
            proficiat als nog en veel plezier met jullie Porsche
            :drink:

welkom en nog een late proficiat met je halve eeuw ❗
              ik vraag me wel af waarom mannen autofielen zijn en vrouwen ze cadeau krijgen 😉

50ste verjaardagen, altijd goed voor een excuus :respekt: ik weet waarover ik schrijf :engeltje:

Hartelijk welkom op dit forum!

Enne, voor ons moet ge dat speelgoed niet geheim houden… fotoooooo’s!

Wim

Welkom op het forum Gunter, en was zeker een mooie verrassing. :up:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.