Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen.

Ik stel mezelf graag even voor.

Wonend in Oost Vlaanderen en sinds mijn jeugd bezeten van snelle wagens.
    Sinds een aantal maand volledig gebeten door de Porsche microbe nadat de kans zich voordeed om de 964 C4 van mijn nonkel over te kopen. Dezelfde 964 waar ik nog vol bewondering naar keek als kleine jongen.

Al een aantal maanden volg ik op het forum mee om meer te weten te komen over dit model en op aanraden van mijn buddy Gman dan maar geregistreerd. Thanks btw! Heb van hem ondertussen al veel goede raad gekregen en via de barn find topic ook al flink wat tips gekregen via andere leden, waarvoor dank.

De motor wordt op dit moment volledig gereviseerd en de wagen wordt binnenkort ingeschreven als oldtimer.

Foto’s volgen nog.

Let the fun begin!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • J

Foost,

die foto’s zijn bij Piessens genomen , niet bij de nonkel thuis.
      🙂

Dat is nogal eens een superlatief voor de “geestige nonkel” , op bezoek gaan bij die nonkel was ongetwijfeld een beetje als een pretparkbezoek als ik de foto’s zie van zijn auto stallingsplaats ! Een superatractie komt nu jou richting uit . A volonté instappen/plaatsenemen ATENTIOOOOON . Echt proficiat , er staan je mooie tijden te wachten .

Hugh….ja…Ben ook al op mijn hoofd gaan staan, maar proficiat….goed bijhouden die fotos :coolness:

Welkom en succes met de werken om daar terug een parel van te maken :respect2:

Tja, die zijn precies door een vleermuis genomen die foto’s… Begrijp er niets van 😕 . Soit, als je handstand doet kan je dus een beter idee krijgen van wat er nog allemaal moet gebeuren… Veel dus

Mooi, ben er helemaal ondersteboven van :first: :first: :first:

Dit was het ogenblik dat mijn elfje voor het eerst daglicht zag na 13 jaar opgesloten te zitten…
                  Het beestje is ondertussen wel al eens gewassen 😉

Attachments:
                  • image.jpg
                  • image-2.jpg
                  • image-2-3.jpg
                  • image-2-3-4.jpg
                  XXX

Welkom DCD.
                    Euhm, ook tijdens een revisie kan je foto’s trekken hoor :popcorn:

Welkom, maar….waarom vraagt er hier niemand naar foto’s 😕

Bij deze………….. :what:

Welkom ennuh … Dezelfde 964 waar ik nog vol bewondering naar keek als kleine jongen…. Superrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!

Dat zijn nog es dromen die uitkomen! :driver:

J

Hierrrrrissem sè!
                          🙂

Welkom DCD!

welkom
                            en veel genot met de Porsche 964
                            :drink:

Welkom 😀

Welkom op het forum en veel plezier met je 964 :up:
                                Foto’s plaatsen mag ook altijd 😉

Ook van mijnentwege welkom!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.