Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

nieuw op het forum en eigenlijk ook voor de eerste maal echt aktief op een forum …

Op vandaag kan ik jammer genoeg niet zeggen dat ik de trotse eigenaar ben van een Porsche 🙁
    Maar wat niet is kan zeker komen. Mijn voorkeur gaat vnl. uit naar de luchtgekoelde modellen, SC of 3.2 carrera…

Mijn naam is Geert en ik ben de trotse vader van 2 zoontjes. Mijn gemotoriseerd hobby focuste zich op heden vooral op luchtgekoelde ‘oudere’ motoren, Guzzi, Norton, … 8)

Deze interesse zal niet verdwijnen, maar om de kids en het vrouwtje ook eens mee te nemen op een weekendritje is een 4-wieler toch praktischer EN wat is mooier als een 911. :lekker:

mvg, Geert

PS: als iemand een 911 SC of 3.2 te koop heeft of weet staan (die in orde is) mag je dit altijd laten weten :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Welkom hier. Ook Duc rijder – 998 – en classic Porsche rijder -911 sc -.

Welkom hier !

welkom

welkom en veel plezier met de zoektocht, ik ben zelf ook al even aan het zoeken… 😈

PB

S4-rijder.

Als het mijn ex-wagen betreft hoef je je geen zorgen te maken over de import. Je kan dan gewoon een dubbel aanvragen bij D’Ieteren import aangezien de wagen reeds ingeschreven is geweest in België. Dus in principe geen homologatie vereist. Enkel papieren voor import en een keuring voor aankoop. Tenzij het weer allemaal veranderd is …?

@ducuzzi wat betreft je vraag ,je kan een topic opstarten in porsche algemeen .
                  In het verleden is dit onderwerp al besproken ,even de zoekfunctie gebruiken .
                  Indien je nog vragen hebt start je maar een nieuwe topic op .

Welkom, ook ex-Duc rijder; :driver: :driver: :driver:

Van harte welkom. Ben ex Duc-rijder :music:

Van harte welkom hier

@ allen: bedankt voor de toffe reacties

@ bladerunner: momenteel 848 :lekker:

@ joebarreke: geduld, dat is soms het moeilijkste hee

@ porsche: ziet er heel knappe wagen uit, weinig km’s, maar boven budget

@ funny: waarom een SC of 3.2, goede vraag… de look, volgens mij dé echte 911, taksen, een vroeger model vind ik ook super, maar heb dan toch wat schrik voor de techniek en betrouwbaarheid (?), meer power…

Ik zou een topic willen starten ivm import van een Porsche uit Nederland. Dit gezien het aanbod volgens wat ik al gezien heb in Nl groter is… Waar kan ik dit topic best plaatsen? ==> heb ondertussen een topic gevonden bij ‘vraag en aanbod’ ‘Porsche mening’. Zal dit eerst even doornemen alvorens zelf een topic te starten 😕

Alvast bedankt

Van harte welkom hier op het forum .Wat betreft info zal je die zeker hier vinden .
                            Vanwaar je interesse voor een sc of 3.2 ? Voorgeschiedenis ,heimwee ?
                            Veel succes in je zoektocht en hou ons op de hoogte .
                            Funny.

Welkom Geert,

ook een motorrijder hier en net een 3.2 gekocht.

Geduld hebben is de boodschap en dan kom je de juiste wel tegen 😉

Succes

Er staat een mooie 911 3,2 van 1986 met 78000 km te koop.
                                Prijs is stevig, men vraagt 30000 euro maar hij is wel uitzonderlijk mooi.
                                G-15 versnellingsbak – Volledige historiek.
                                Tel: 0472953743

Welkom en veel plezier met je zoektocht naar je droom Porsche :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.