Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Nieuw op het forum
Tags: Nieuw lid
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week geleden door Luke.
-
Hi iedereen, even voorstellen.
Een kleinse jongensdroom die werkelijkheid wordt en hoe het kan lopen…Een week of 2 geleden stuurde mijn broer me een berichtje dat ie een Cayman 2019 had gekocht.Dat vroeg natuurlijk om een testrit.
Terug thuis vroeg de vrouw hoe het geweest was en ik vertelde haar dat ik nu met een probleem zat… wil ook een Porsche.
Onmiddelijk door de wederhelft goedgekeurd dus onmiddellijk op zoek.
Het is een Boxster 987.1 geworden, de 2.7 bouwjaar 2006 met 88.000km. Niet mijn eerste cabrio, maar wel mijn eerste Porsche…op mijn 61ste.
Denk er nog aan om de car play te laten installeren alhoewel ik sowieso al geniet van de symphonie wanneer het gaspedaal ingedrukt wordt.
Ben ook al heel blij dat ik niet voor een max. 10.000km verzekering gegaan ben, ben er wel zeker van dat het er heel wat meer zullen worden 😉
Grtz
Peter
Proficiat met de aankoop van je eerste porsche ,geniet van de vele veilige km .Mvg
Welkom Peter !
Wel nieuwsgierig naar een foto ;p
Edit : zag de foto net verschijnen op je profiel, Prachtig !
- Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door David Claes.
Dank je David, is een goed verzorgd beestje geweest. Straalt nog na 18 jaar dienst !
welkom hier!! Foto’s???
ook eentje gehad, wel een S, heerlijke wagen…
Dank je Luke. Zal morgen eens wat foto’s maken. Nog geen tijd voor gehad.. altijd achter het stuur gezeten 😉
Proficiat!
Mijn radio heeft sinds aankoop nog geen minuut aan gestaan…
Dank je !
Same here, zou zonde zijn om die flatsix niet te horen werken…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.