Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Na enkele dagen wat rondgekeken te hebben op het forum vond ik het tijd om mezelf ook registreren.
    31 jaar ben ik ondertussen en woonachtig in de streek vd vlaamse ardennen.
    Na jaren “hardcore” Bmw-rijder te zijn geweest heb ik nu eindelijk een jeugddroom gerealiseerd en mezelf een paar weken terug getrakteerd op een Porsche 😀
    Het is een 996 C2 geworden van 2001. Ik weet dat de 3.4 motor niet de allerbeste reputatie qua betrouwbaarheid heeft, dus al meteen een 1e vraag of er preventief iets kan gedaan worden om de kans dat hij ploft tegen te gaan?
    Voor de rest is het een superwagen met enkele leuke opties erop.
    Belangrijkste zaken die me tot de aankoop heeft overtuigd:
    -1e eigenares
    -slechts 46.000 km’s bij aankoop
    -Volledige onderhoudshistoriek bij Carrera motors in St Martens Latem
    -Net groot onderhoud gekregen + nieuwe batterij
    en last but not least: manuele versnellingsbak. Bij de meeste die ik vond op de verkoopssites was het een tiptronic, maar dat wou ik liever niet.
    Grote mods voor deze wagen zijn er niet gepland. Het 1e zal een setje winterbanden zijn, wat geen overbodige luxe is denk ik aangezien hij als daily wordt gebruikt. De velgen ga ik volgend jaar eens laten herdoen want de chrome begint er hier en daar wat af te pellen. Ook heb ik hier ergens op het forum iets over die RSR uitlaten gelezen, dat zie ik met de tijd ook wel zitten maar zou het graag eerst eens irl willen horen. 😉
    Picture time! 😀

Attachments:
    • 01Porsche9961.JPG
    • 01Porsche9962.JPG
    • 01Porsche9963.JPG
    • 01Porsche9967.JPG
    • 01Porsche9968.JPG
31 reactie aan het bekijken (van in totaal 31)
  • XXX

Hey Much@cho, proficiat de aankoop en héél veel rijplezier gewenst. :relaxman:

31 reactie aan het bekijken (van in totaal 31)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.