Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Even mezelf kort voorstellen

Mijn naam is Jurgen, 31 jaar en ik heb me onlangs een Porsche 915 2.0 aangeschaft.
    De wagen vraagt nog wat werk om hem tip op te maken maar ik hoop hem in het najaar op de baan te krijgen.

Na het restaureren van een VW Karmann Type 34 en Type 14 wou ik toch eens wat anders…
    Reeds een lange tijd was mijn oog gevallen op de Porsche 914, na lang zoeken en veel 914’s te gaan bekijken heb ik gevonden wat ik zocht.

Ik heb nog niet de tijd gehad om foto’s te maken, dus deze volgen later wel.

Ik hoop via dit forum , indien nodig, het juiste advies en tips te verkrijgen bij de restauratie.

groetjes.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Welkom ,

Veeeeeeeeel plezier gewenst met de *porsche .

Costa

Van harte welkom . :applaus:

Bedankt voor de verwelkoming 🙂

ik probeer dit weekend wat foto’s te maken en te posten.

Welkom! De laatste tijd steeds meer mensen die een 914 aankopen. :relaxman:

Welkom Jurgen veel *porsche plezier met de toffe bende van het forum

welkom Jurgen, je zal je hier kunnen uitleven met vragen en antwoorden

Jurgen, heel erg welkom op het forum.
                  We zien je graag eens met de Porsche in levende lijve.
                  Veel suk6 met het opknappen.

welkom bij de family van Porsche lovers

Lijkt mij beslist een leuk project! Veel plezier ermee!

Welkom en veel succes met het project

Benvenuti hier,

Veel succes met je projectje en de foto’s zien we inderdaad graag verschijnen.

ciao,
                          Luc

Van harte welkom hier

Welkom, veel succes met je project en ik ben benieuwd naar de foto’s

Dag Jurgen, wees welgekomen op dit forum !
                                Zo te zien ben je niet aan je eerste restauratie toe, dus dat komt wel goed denk ik :up:
                                Geniet van de Porsche alsook van de mede-forummers zou ik zeggen!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.