nieuw op het forum…

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw op het forum…

• Maker
    Discussie

• marc cools
    Deelnemer

Hoi folks!

Ben nieuwbakken op het forum en het is nog wennen…

Mag ik me voorstellen :

Ik woon in Sint-Niklaas en heb over enkele maanden terug een geïmporteerde 911 Targa 3,2 aangekocht uit Florida.
      Bj 86 en 100 000 miles.
      Met de O-plaat en de laatst gewijzigde reglementering hebben ze de voornaamste beperkingen verbannen. Het verbod ‘s avonds, en ritten van meer dan 25 Km naar een evenement te rijden, zijn geschrapt.
      Intussen mijne 4e Porsche, na een 944 van 80 en een 924 Cabrio (bieber) van 80 -beiden zijn de deur uit- en vervangen door een 944 Turbo van 86 en nu een 911 van 86 (beiden bordeau kleur) kan ik vergelijken… Hier kunnen we al veel blz mee vullen maar als er een geweldig verschil is (beiden 220 en 208 pk (Amerikaanse versie) is de sound van de 911 !! De geluidsinstallatie heeft nog geen enkele keer opgestaan… Zalig om op zijn gas te duwen! Een oordeel vellen op een forum daar ga ik me niet aan wagen !!! 2 verschillen met pro’s en contra’s, om het kort te houden de strijd toen om de 911 naar de prullenmand te verwijzen voel je al als je de pedalen moet induwen (oude kever tchniek) van de 911 en de moderne pedalen van de 944 om maar één ding te vernoemen.

Ik ga deze korte voorstelling al eens in de groep gooien!! Alvast veel rijplezier deze dagen!

Attachments:
      • PICT0016.JPG
      • PICT0116.JPG
      • PICT0120.JPG
    5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Ik kon ze niet groter krijgen !! 😉

Heel mooi ziet er stoer uit ( is ie ook)
          Heel veel plezier en veel veilige km’s

welgekomen en veel plezier

Welkom op het forum mooie wagen :applaus:
              wel jammer van die grote nummerplaat hé 🙁

XXX

Mooi hé ‘n Targa 😀
                Welkom en hopelijk tot op een roc of zo :popcorn:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.