Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie

• beeckman david
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb me dit weekend een 964 Turbo – look aangeschaft en bij deze dus ook nieuw aangemeld op het forum.

Wat ik er juist mee ga doen weet ik nog niet maar wou eindelijk eens mijn kinderdroom in vervulling laten gaan.

Hopelijk vind ik hier hulp ivm invoeren want het is een franse en de techniek die ik zelf ga doen.

dus…. HELLO

Attachments:
      • photo3.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Aja, en het is een september 1990 zoals iemand vroeg, Carrera 4. vandaag wat mee rondgetoerd en hij rijdt super goed en vlottjes.
        geen gekraak of zo, toffe sound ( zou een RUF uitlaat zijn ) maar betwijfel dat een beetje.

Morgen nieuwe olie derop en een oliefilterke en weer wa gaan rijden.

Dan zijn de achterremmen aan de beurt want de handrem functioneert niet optimaal.

hopelijk werkt dat alles even makkelijk als mijn pa zijn 912

Bon, even paar antwoorden geven.

Allemaal bedankt voor de verwelkoming.

Deze komt uit Frankrijk maar is een andere als hierboven iemand denkt, denk ik, deze komt van net onder Parijs.

Het is geen WTL of jubilee maar een ombouw met originele vleugels.
          Het is niet de perfecte maar ik vind hem mooi en heb zo altijd al een gewild.

Iemand vermeld , S2 ? dat ik geluk zal nodig hebben voor het invoeren als het geen WTL of Jubilee is.
          Bedoel je hiermee de brede wielkasten of de brede wielen ? Die wielen gooi ik er af en de spacers ook anders zal het idd mis zijn.
          Of wat voorspel je van problemen ? Kwestie dat ik beetje weet wat te verwachten.

ik ben alvast benieuwd naar de komende reacties.

Welkom!!

en het forum is weer een 964 rijker… :drink:

Nice car! Welkom hier.

Is volgens mij een omgebouwde, er stond al lang ene te koop in Frankrijk en is nu reeds enkele dagen verkocht :salut: :salut: :salut:
                Correct me if am wrong :coolness: :coolness: :coolness:

S2

Proficiat!!

En veel succes met de invoer! Je zal het nodig hebben (als het geen WTL of Jubi is). Tenzij je een gelijkvormigheidsattest bezit, dan zal het nog wel meevallen.

Geef ons wat meer info, dan kunnen we je zo goed mogelijk bijstaan.
                  Bouwjaar, type, …

XXX

Welkom en wat een mooi beestje heb jij daar aangeschaft :respect2:

bienvenue

Wim

Welkom op het forum. :up:

deze ziet er goed uit, succes

welkom en knappe P *luv

Welkom op het *porsche forum. :drink: :up: :up:

welkom en NICEEEEE :driver:

Costa

Welkom en proficiat!

proficiat met je aankoop want het ziet er een mooie uit en zeker met zo een kontje. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.