Nieuw op het forum met een GT3

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum met een GT3

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Na 7j met een 993 te hebben gereden heb ik me een 997 GT3 MK1 aangeschaft.
    De 993 heeft gedurende al de jaren een kleine metamorfose ondergaan. Van standaard tot een “licht” 😉 aangepaste versie,

De GT3 is in het Cobalt blauw, blijkbaar een vrij zelfdzame kleur.
    Opties: PCCB, vol leder/alcantara, carbon kuipstoelen, navi, pcm enz…

Ik hou ervan om mijn wagen een beetje te personaliseren maar tot hiertoe heb ik de GT3 (buiten de motorsport radiator schermen en een center bypass + sharkwerks uitlaatstukken) standaard gelaten.

Het plan is om tegen de zomer nog een extra set wielen aan te kopen. Denk hier aan BBS E88 of LM-R.

Enjoy the pictures.

stick008.JPG

stick001.JPG

stick007.JPG

GT3009.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • En ik had net op deze thread geklikt om te melden dat, als hij 3-delige velgen kocht, hij het hart in ‘t zwart moest laten spuiten.
      Zie de foto hierboven to prove my point! 😉
      Op dat blauw gaat dat knallen! 😯
      Daarbij dan nog eens die gele PCCB remklauwen… :applaus: :respect2:

Welkom op het forum, zeer mooie GT3 heb je daar, steek de BBS velgen maar die je in uw hoofd hebt.
        Voorbeeld fotoke met BBS’e(als je dit niet in je topic wil haal ik hem wel weer weg)

[IMG]http://i129.photobucket.com/albums/p238/swijnsm/6b3d9d6cff.jpg[/IMG]

Mvg

Lijkt hard op die van mij maar zonder pccb en vol leder.
          Ziet er wel proper uit

[quote=”reys” post=87234]oei[/quote]

Anoniem

oei

Anoniem

Rocco de dag dat ik hem beu ben is hij voor jou .Denk dat het nog een tijdje zal duren .Zaterdag hem nog eens uitgelaten ,zalig .Misschien het voordeel dat ik heb is dat ik voor het grootste deel van mijn tijd met een bescheiden diesel rij .Als je dan overstapt naar de gt3 voelt het aan als een bom .Die wegligging ,het klimmen in toeren en om eerlijk te zijn de looks zijn geweldig . :lekker:

op den duur zou ne mens beginnen denken dat een GT3 het enige model is dat Porsche fabriceert. Zoveel zijn er hier al

😯 😀

Bedankt voor het mooie compliment!

Over het geluid: heb het 1x een beetje kunnen opnemen, maar ik heb voor de rest niks meer gedaan met de vid. Ook heb ik u eens gehoord, om u daarna het Ladeuzeplein zien rond te rijden. Maar als u nu iets veranderd heeft, wat voor een geluid zou dat wel niet zijn 😮 Ben eigenlijk wel blij, dan heb ik eens de kans om mijn camera boven te halen als ik u hoor aankomen 😛

Groeten

welkom, ik kan niet wachten tot funny zijn GT3 beu is dan kan ik de zijne overnemen :mrgreen:

Iedereen nog is bedankt voor de warme verwelkoming :drink:

Ik weet nog goed wie je bent, heel enthousiast en getalenteerd.
                      Perfecte combinatie om ver te komen.

Zolang het niet sneeuwt ga je me nog regelmatig rond Leuven kunnen spotten.
                      Aan geluid zal er ook geen tekort zijn want heb sinds een paar weken een paar dingen laten veranderen :mrgreen:

grtz

[quote=”Spykerforce” post=87190]Welkom op dit forum! Voor mij bent u een redelijke bekende 😀 Heb u namelijk al vaker gefotografeerd in de omgeving Leuven. Ik weet niet of u zich mij herinnert? Einde juni reed u in Leuven en stopte u even in de Naamsestraat in Leuven voor een jongeman die graag foto’s wou nemen, waarvoor dank. Hier de foto’s die ik toen vlug gemaakt had. Grappig om opeens de auto + eigenaar hier zien op te duiken 🙂

Ik hoop u nog vaak te zien en vooral te horen in Leuven!

Groeten[/quote]

Welkom hier :drink:

En hele knappe P! Geweldige kleur! :respect2: :driver:

Welkom hier en proficiat met die prachtige bolide :respekt:

Welkom op dit forum! Voor mij bent u een redelijke bekende 😀 Heb u namelijk al vaker gefotografeerd in de omgeving Leuven. Ik weet niet of u zich mij herinnert? Einde juni reed u in Leuven en stopte u even in de Naamsestraat in Leuven voor een jongeman die graag foto’s wou nemen, waarvoor dank. Hier de foto’s die ik toen vlug gemaakt had. Grappig om opeens de auto + eigenaar hier zien op te duiken 🙂

Ik hoop u nog vaak te zien en vooral te horen in Leuven!

Groeten

PT

Van Harte ! Schoon gerief, hou ze in ere !

welkom hier, prachtige GT3 en nog véél veilige km toegewenst

Wim

Welkom op het forum, en veel plezier met de GT3 toegewenst. 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.