Nieuw op het forum met een GT3

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum met een GT3

• Maker
    Discussie

• GEOFFROY
    Deelnemer

Hallo,

Na 7j met een 993 te hebben gereden heb ik me een 997 GT3 MK1 aangeschaft.
      De 993 heeft gedurende al de jaren een kleine metamorfose ondergaan. Van standaard tot een “licht” 😉 aangepaste versie,

De GT3 is in het Cobalt blauw, blijkbaar een vrij zelfdzame kleur.
      Opties: PCCB, vol leder/alcantara, carbon kuipstoelen, navi, pcm enz…

Ik hou ervan om mijn wagen een beetje te personaliseren maar tot hiertoe heb ik de GT3 (buiten de motorsport radiator schermen en een center bypass + sharkwerks uitlaatstukken) standaard gelaten.

Het plan is om tegen de zomer nog een extra set wielen aan te kopen. Denk hier aan BBS E88 of LM-R.

Enjoy the pictures.

stick008.JPG

stick001.JPG

stick007.JPG

GT3009.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • Welkom en proficiat met je GT3,ik heb ook een zwak voor GT3’s en dat blauw zou me ook kunnen bekoren :respect2: ja binnenkort ontstaat er hier een GT3 club op het forum :first: Ik zal nog maar een beetje met de 993 blijven rond toeren denk ik :driver:

Ze vragen er wel de hoofdprijs voor! 🙄

Anoniem

Yep 😉

Anoniem

Ongeveer dezelfde wagen stond of staat te koop bij een P-dealer in W-Vl. ,de eigenaar probeert ook zelf zijn wagen te verkopen voor 2000 minder dan de P-dealer .

Blijft altijd mooi hé, zo een GT-kraam :driver: :driver: :driver:
                Welkom. :drink:

Anoniem

Welkom man!
                  GT’ke afkomstig uit regio Kortrijk?
                  Zeer zeldzame kleur, mooi!!!

Van harte welkom hier .
                    Erg mooie wagen en ik heb een zwak voor blauw , dus dat zit goed .

proficiat en welkom hier.

Begint hier steeds meer op een GT3 clubke te lijken… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en vooral komen naar Real Life Cafe in Limburg, waarschijnlijk op 1 april 2012

Proficiat en war een wagen
                        Veel plezier ermee

Proficiat , nette GT3
                          die eventuele BBS velgen zullen er een heel ander uitzicht aangeven
                          heb een GT3 2008 in ‘t wit , hoop dat je er evenveel plezier aan beleeft als ik.
                          Alle geluk ermee

Euhm… 8) 😳
                            Niet erbij hé? In plaats van… 😆 😉 :drink:

Anoniem

Ja Mushroom zou nog eens origineel zijn een ducktail boven op de gt3 spoiler :wtf: 😮 :drink:

:applaus:
                                Schoon gerief…
                                ‘t Enige wat je idd nog kan doen is daar een dikke set demontabele wielen op steken. Misschien ook nog een ducktailke…
                                Hoewel waarschijnlijk standaard zo geleverd ben ik niet voor al te opzichtige spoilers. But hey, that’s just me 😉

Anoniem

RLC staat voor real life café .In het voorjaar zal dit doorgaan in Limburg en wordt georganiseerd door Jol .Dit is een gezellig samen zijn met de Porscheforum leden .Je bent welkom. Verdere info kan je vinden in de topic Real life café Limburg.

Bedankt voor de verwelkoming 🙂
                                    Wat is de RLC?

De manthey velgen zijn inderdaad door BBS gemaakt maar je kan ze spijtig genoeg niet rechtstreeks bij BBS bestellen.

grtz

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.