Nieuw op Porsche forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op Porsche forum

• Maker
    Discussie

• Higuain
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik zit al even op het forum maar ik heb mezelf nog niet officieel geintroduceerd. Ik kwam op dit forum toen ik opzoek was naar een leuke Porsche. Na veel geluk verkocht een vriend zijn vader zijn Porsche 996 4S. Ik was opslag verliefd op deze wagen. En MOEST ik deze hebben. Het voordeel was dat deze wagen enorm goed onderhouden werd en dat ook netjes aangetoond kon worden. Hierboven op kreeg ik nog een extra set winterbanden (amper 1000km op) met daarbijhorende TechArt velgen.

Intussen rij ik reeds 6 maanden rond met deze auto.

Foto’s:

TechArt velgen:
      [IMG]http://i62.tinypic.com/xqkl81.jpg[/IMG]

Enjoy!
      Mathias

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • Altijd leuk als je een goed onderhouden porsche kan overnemen… Hij ziet er in elk geval NICE uit :lekker:

Bingo, nog een 996 4S!!! Met zo’n wagen hoor je op dit forum aanwezig te zijn, je wordt er nog blijer mee! :drink:

S2

Welkom!

Mooie wagen ! Welkom :salut:

Wim

Welkom op het forum, en mooie Porsche. :up:

Welkom, ziet er mooi onderhouden uit !

Welkom!

Zeer knappe 4S!

Ondertussen ook al met twee van deze modellen gereden en dus een zware fan :up:

:up:

Welkom en veel :driver: plezier.
                        Tot op één of andere *porsche bijeenkomst!

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Dank je! Jammer genoeg nog niet neen.. Ik probeer er morgen eentje te nemen.
                            Ik was nog vergeten te vermelden dat die een europipe exhaust heeft. Heerlijk gewoon!

ken

welkom Mathias
                              Veel veilige en leuke km’s and have fun here
                              mooie 996 4S heb je ook een foto met de techart velgen erop?

Mooie 4S !

Hoeveel km’s staan erop ?

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.